آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

زن استرالیایی به خاطر "داعش" فرزندانش را رها کرد + عکس



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

یک زن استرالیایی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش، 2 فرزند خردسال خود را رها کرد.

روزنامه "سیدنی دیلی تلگراف" روز سه شنبه فاش کرد: یاسمینه میلووانوف (26 ساله) اوایل ماه مه دو بچه 5 ساله و 7 ساله خود را در شهر سیدنی به یک دایه سپرد و برای پیوستن به داعش راهی سوریه شد.


شوهر یاسمینه در مصاحبه با سیدنی دیلی تلگراف گفت: یاسمینه نامه ای برای من فرستاد و در این نامه آورده است که هم اکنون در سوریه به سر می برد. 


شوهر یاسمینه که نام خود را ذکر نکرد ، افزود : نمی توانم باور کنم که یاسمینه شوهر و بچه هایش را ترک کرده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 
وی خاطرنشان کرد: من قبلا با یاسمینه درباره پیام هایی که برای وی در فیسبوک فرستاده می شد ، صحبت می کردم و به وی درباره افراط گری هشدار می دادم.
"یاسمینه میلووانوف" دوست فیسبوکی " زهره دومَن " است .

زهره دومن در شهر ملبون زندگی می کند و شوهرش "محمود عبداللطیف" قبلا به داعش پیوسته بود و اوایل سال 2015 در درگیری با ارتش سوریه کشته شد.

زهره دومن به عنوان عامل داعش در استرالیا برای جذب زنان از طریق شبکه های اجتماعی و ارسال آنها به سوریه برای برقراری روابط جنسی نامشروع با تروریست ها شناخته می شود .

"مایکل کینِن" وزیر مبارزه با تروریسم استرالیا با تأیید پیوستن یاسمینه به داعش گفت: رها کردن بچه ها و پیوستن به داعش واقعاً نگران کننده است.

دولت استرالیا حدود یک میلیارد دلار به امر مبارزه با خطرات تروریستی اختصاص داده است و سال 2015 تعداد زیادی نقشه تروریستی را خنثی کرد.

گزارش ها حاکی از پیوستن بیش از 100 تبعه استرالیایی به داعش در عراق و سوریه و کشته شدن حدود 30 نفر از آنها در درگیری ها است.

 

اخبار بین الملل - سایت العالم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------