آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

تبلیغ علنی برای داعش در شبکه قطری



اخبار,اخبار بین الملل, گروه  تروریستی داعش

شبکه قطری الجزیره در نظرسنجی‌های خود به صورت علنی در حال تبلیغ برای گروه تروریستی داعش است.

به گزارش العالم، در یکی از نظرسنجی های این شبکه که در سایت آن منتشر شده، از مخاطبان پرسیده شده است که آیا پیروزی‌های داعش در عراق و سوریه را تأیید می‌کنند؟ اما موضوع جالبتر اینجا است که 80 درصد از مخاطبان به این سؤال جواب مثبت داده اند.


الجزیره قطر در نظرسنجی دیگری از مخاطبانش پرسیده است که آیا پیشروی‌های داعش در عراق و سوریه را به نفع منطقه می دانند؟ در این نظرسنجی نیز 81 درصد از مخاطبان الجزیره قطر پاسخ مثبت داده‌اند.

این شبکه قطری همچنین در یکی از برنامه‌های جنجالی خود که تحت عنوان "الاتجاه المعاکس" پخش می شود، به موضوع تحقق شعارهای داعش در عراق و سوریه پرداخت و در آن ادعاهایی را مبنی بر حمایت مردم این دو کشور از این گروه تروریستی مطرح کرد و مدعی شد که داعش در سوریه و عراق از پایگاه مردمی برخوردار است.


شبکه الجزیره قطر، برای توجیه موضوع این برنامه و سؤالات جهت دار خود در ابتدای برنامه، به نظرسنجی انجام شده در سایت خود استناد کرد که در آن از مخاطبانش پرسیده بود، آیا پیشروی های داعش را به نفع منطقه می دانند یا خیر، و اینکه 81.5 درصد مخاطبان الجزیره به این سؤال پاسخ مثبت داده‌اند !!


"حسن فرحان المالکی" از فعالان عربستانی در صفحه تویتر خود، این نظرسنجی ها را "رسوایی" توصیف کرد و نوشت: الجزیره برای نظرسنجی از مخاطبان خود می پرسد که آیا داعش را تأیید می کنند و 80 درصد آنان هم می گویند بله .. اینها مخاطبان الجزیره هستند !!! اکثر کسانی که در نظرسنجی‌های یک شبکه شرکت می‌کنند، مخاطبان همان شبکه هستند.

 

اخبار,اخبار بین الملل, گروه  تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - سایت العالم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------