انتقاد بی‌سابقه شاهزاده سعودی از پسر پادشاه



اخبار,اخبار بین الملل ,شاهزادگان سعودی

یکی از شاهزادگان سعودی در اقدامی بی‌سابقه در حال انتقاد از وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان و یکه تازی‌های او در این کشور است.

 "سعود بن سیف النصر" در صفحه تویتر خود درباره "محمد بن سلمان" نوشت: اگر در گذشته کسی به قرادادهای تجاری دست می‌یافت صدها میلیارد دلار از اموال مردم را به چنگ می‌آورد؛ بنابراین اکنون که ژنرال کوچک وزارت دفاع و شرکت آرامکو را در دست گرفته، چقدر به دست آورده است ؟


وی افزود: آیا تصمیم گیرندگان توجهی به جنگ و چالشهای داخلی و منطقه‌ای داشته‌اند؟ و آیا ما در فضایی از تحریف و گمراهی به سر می‌بریم ؟!


سعود بن سیف النصر همچنین قبلا در اعتراض به سفر تفریحی محمد بن سلمان به پاریس با وجود قرار داشتن این کشور در وضعیت جنگی، نوشته بود: وقتی یک کشور وارد جنگ می‌شود، همه باید با جدیت عمل کنند و مسؤولیت پذیر باشند، به ویژه مسؤول نیروی‌های مسلح؛ نه اینکه برای تفریح به هتل پلازای پاریس بروند.


وی خاطرنشان کرده بود: مبالغ صرف شده طی ماه‌های گذشته، برای بی نیاز کردن همه فقرا و پرداخت همه بدهی‌های دولتی به شهروندان و همچنین بدهی‌های شخصی آنان و پرداخت کرایه خانه های اجاری آنان برای چندین سال، کافی بود.


سعود بن سیف النصر گفته بود: طی چند ماه اخیر، قرادادهایی خیالی بسته شده، و رشوه‌هایی به حکام برخی کشورها برای جلب حمایت آنان پرداخت و هزینه‌هایی برای ماجراجویی‌های جوانان انجام شده، که همه این هزینه‌ها بیشتر از آن چیزی است که طی سالهای گذشته صرف شده است.

 

اخبار بین الملل - سایت العالم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------