آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

موصلی ها در انتظار شرکت حشد الشعبی در نبرد سرنوشت ساز



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

به دنبال تصمیم حیدر العبادی نخست وزیر عراق مبنی بر مشارکت نیروهای حشد الشعبی در عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگال گروه تروریستی - تکفیری داعش، مردم این شهر ضمن استقبال از این تصمیم، منتظر رسیدن ساعت صفر آغاز عملیات آزادسازی این شهر هستند.

 بشار کیکی رئیس شورای استانی موصل در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اربیل، با اشاره به تصمیم نخست وزیر عراق برای حضور نیروهای حشد الشعبی در عملیات موصل، گفت: ما تاکید می کنیم که موافق حضور نیروهای حشد الشعبی برای آزادسازی موصل از چنگال تروریست های تکفیری هستیم و مردم موصل برای رسیدن ساعت صفر لحظه شماری می کنند.

وی تصریح کرد: اشغال شهر موصل از سوی گروه تروریستی - تکفیری داعش سبب بروز مشکلات متعددی برای مردم این شهر شده، کما اینکه صدها هزار نفر از اهالی موصل امروز آواره هستند و با مشکلات فراوانی روبرو شده اند و حضور نیروهای حشد الشعبی در عملیات آزادسازی موصل می تواند سبب پایان این مشکلات گردد.

رئیس شورای استانی موصل افزود: مردمی هم که در موصل گرفتار دست داعش شده اند از این وضعیت ناراضی بوده و منتظر آزادسازی شهرشان از چنگال داعش هستند.

اخبار بین الملل - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------