تکذیب خبر جایزه ۵ میلیون دلاری پسر مرسی برای سر «ملک سلمان»



اخبار,اخبار بین الملل ,پادشاه عربستان

با توجه به اینکه پسر مرسی پیشتر بارها اعلام کرده حساب کاربری در توئیتر ندارد خبر منتشر شده از یک اکانت توئیتری به نام پسر مرسی درباره جایزه ۵ میلیون دلاری برای سر پادشاه عربستان واقعیت ندارد.

 اخیرا خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مصری منتشر شده که بر اساس آن «احمد محمد مرسی» پسر «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر در حساب توئیتری خود اعلام کرده که گروه اخوان المسلمین 5 میلیون دلار برای سر «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان در نظر گرفته است.

در پی این انتشار این خبر کارشناسان و چهره‌های سیاسی مصری حمله سختی علیه فرزند مرسی آغاز کرده‌اند و ضمن مطالبه برای محاکمه وی اعلام کرده بودند وقاحت اخوانی‌ها به حدی رسیده که به صورت آشکار خواستار ترور پادشاه یکی از کشورهایی شده‌اند که بیشترین کمک را به «عبدالفتاح السیسی» کرده است.

احمد محمد مرسی و اسامه مرسی پسران رئیس جمهور برکنار شده مصر پیشتر نیز با انتشار اخباری از زبان آنان به صورت رسمی اعلام کرده بودند که حسابی در توئیتر ندارند و تنها دو حساب کاربری در فیسبوک دارند.

فعالان فضای مجازی معتقدند حساب‌های کاربری متعددی که به نام پسران مرسی اقدام به نشر اخبار کذب در توئیتر می‌کنند وابسته به امارات هستند و تلاش آنها تخریب چهره فرزندان مرسی است.

اخبار بین الملل - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------