آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

داعش اسکناس جدید سوریه را ممنوع کرد (+عکس)



دفتر رسانه ای داعش در منطقه حسکه سوریه تصاویری از نصب اطلاعیه هشدار دهنده نسبت به استفاده از اسکناس های جدید سوریه منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از سایت عربی 21،  داعش در اطلاعیه منتشر شده ضمن درج عبارت "با این پول های جدید معامله نشود" تصویری از دو اسکناس 500 و 1000 لیره ای را منتشر کرد.
 
در بخش دیگری از اطلاعیه که داعشی ها آن را بر روی ورودی محله ها و اماکن عمومی نصب کرده اند آمده است :" استفاده از پول های جدید کمک به حکومت مسیحی در کشتن برادر مسلمان ات است."
 
داعش در اطلاعیه دیگری ، با قرار دادن تصویر پول جدید نوشت: "نظام مسیحی (دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه) ثروت های مسلمانان را در ازای پول های بی ارزش غارت می کند، با او در این کار همکاری نکنید."
 
فعالان سیاسی بر این عقیده اند که داعش با ممنوع کردن اسکناس های رقم بالا، در واقع درصدد است مردم را به استفاده از پول طلای خود که در ماه گذشته آن را تایید کرد مجبور کند.
 
داعش به تازگی با انتشار فیلمی، پول طلای خود را معرفی و اعلام کرد که درصدد است اسکناس ها را حذف کند و به این شکل دلار آمریکا را با استفاده از وارد کردن پول طلا در مناطق تحت تصرف خود به چالش بکشاند.
 
این گروه همچنین در فیلم خود آمریکا را عامل اصلی رواج اسکناس های بی ارزش معرفی کرد.
 
داعش در بخش دیگری از فیلم منتشر شده در شهریور ماه گفته بود: ایالات متحده آمریکا کشورهای اروپایی را با سرمایه گذاری ارزی در برابر بردن طلاهای شان فریب داد به همین دلیل کشورهای اروپایی مجبور شدند با اسکناس معامله کنند.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------