درخواست برای انجام آزمایش "روانی" روی اردوغان



اخبار,اخبار بین الملل ,رجب طیب اردوغان

 

اخبار بین الملل - انجمن درمانی ترکیه مطرح کرد:

درخواست برای انجام آزمایش "روانی" روی اردوغان

انجمن درمانی ترکیه با انتشار بیانیه ضمن ابراز نگرانی در مورد وضعیت "روانی" نخست وزیر آن کشور افزوده است :"ما شدیدا برای او، خانواده اش و کل کشور نگران هستیم."

داد و فریادهای "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه در سخنرانی های اخیرش و متهم کردن مخالفان داخلی اش به توطئه چینی برای ساقط کردن دولت ترکیه بحرانی جدی را برای شخص نخست وزیر آن کشور به وجود آورده است. بسیاری از رسانه های بین المللی از اعتقاد "اردوغان" به "تئوری توطئه" سخن به میان آورده اند چرا که او نه تنها "فتح الله گولن" و جریان که تمامی کشورهای غربی از جمله امریکا را نیز متهم به برنامه ریزی سازماندهی شده برای ایجاد "آشوب" در ترکیه کرده است.

به گزارش تدبیر، اینک اما جار و جنجال های دائمی "اردوغان" نگرانی "روانکاوان" ترک را نیز برانگیخته است. انجمن درمانی ترکیه با انتشار بیانیه ضمن ابراز نگرانی در مورد وضعیت "روانی" نخست وزیر آن کشور افزوده است :"ما شدیدا برای او، خانواده اش و کل کشور نگران هستیم." روزنامه تایمز اسرائیل" با انتشار بیانیه این انجمن افزوده است :"انجمن درمانی ترکیه روز یکشنبه اظهار داشته که در مورد "سلامت روانی" اردوغان نگرانی جدی دارد. در این بیانیه اشاره شده که اکثریت پزشکان ترک اظهار داشته اند که اظهارات اردوغان موجب "قطبی شدن" جامعه ترکیه شده است.

نویسندگان این بیانیه با اشاره به ناآرامی های اخیر ایجاد در ترکیه پس از فوت "برکین الوان" نوجوان 15 ساله ترک که به دلیل اصابت گاز اشک آور به سرش در جریان اعتراضات پارک گزی بیش از 9 ماه را در کما به سر می برد یادآور شده اند که موضع گیری "اردوغان" در مورد این حادثه نشان دهنده آن است که او "فاقد تعادل روانی" است. در بخشی از این بیانیه در این مورد آمده است :"در شرایط عادی، هیچ کس نمی تواند یک نوجوان 15 ساله که از ناحیه سر مورد شلیک قرار گرفته و 269 روز را در کما به سر برده است را "تروریست" بخواند."
اخبار بین الملل - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------