آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

بازداشت ژنرال های نیروی هوایی در ونزوئلا



اخبار,اخبار بین الملل ,بازداشت ژنرالهای نیروی هوایی

 

اخبار بین الملل - بازداشت ژنرال های نیروی هوایی در ونزوئلا

اعتراضات در ونزوئلا درحالیست که مادورو مخالفان را مسئول خشونتهای اخیر دانسته و هشدار داده است دولت با اعتراضات به شدت برخورد می کند.

بازداشت ژنرالهای نیروی هوایی به اتهام طراحی قیام علیه دولت مادورو و تحصن دهها فعال سیاسی مقابل دفتر سازمان ملل متحد در کاراکاس از جمله خبرهای مرتبط با ونزوئلا به شمار می رود.
 
به گزارش مهر، خبرگزاری فرانسه با اشاره به بازداشت سه ژنرال نیروی هوایی به اتهام طراحی قیام علیه دولت نیکلاس مادورو و ارتباط با مخالفان دولت به هویت این افراد اشاره نکرد اما نوشت که افراد دستگیر شده به دادگاه نظامی احضار شده اند.
 
خبر دیگر اینکه آسوشیتد پرس با اشاره به قطع برق در چند منطقه کاراکاس به خاطر آتش سوزی در پارک ملی وارایرا رپانو در بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که دولت ونزوئلا تروریستها را عامل این آتش سوزی معرفی کرده است.
 
در پی کشته شدن 32 نفر، زخمی شدن 250 فرد دیگر و بازداشت دهها نفر در جریان تظاهرات ضد دولتی، این رسانه غربی با اشاره به تحصن دهها دانشجو و فعال سیاسی مقابل دفتر سازمان ملل متحد در کاراکاس نوشت که معترضان خواستار اعزام کمیسیون بین المللی به پایتخت با هدف بررسی موارد نقض حقوق بشر در این کشور هستند.
 
این اعتراض همزمان با دیدار وزرای امور خارجه چند کشور آمریکای لاتین با رهبران مخالفان در ونزوئلا و اعلام حمایت رهبران چپ گرای منطقه از پیشنهاد مذاکرات آشتی ملی مادورو است.
 
اعتراضات در ونزوئلا درحالیست که مادورو مخالفان را مسئول خشونتهای اخیر دانسته و هشدار داده است دولت با اعتراضات به شدت برخورد می کند.
 
معترضان، مادورو را به دیکتاتوری متهم کرده و دولت وی را مسبب وضعیت نابسامان اقتصادی و تورم 56 درصدی و گرانی مواد غذایی می دانند. 

اخبار بین الملل - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------