آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

مالزی: اسرار هواپیما را فاش می‌کنیم



اخبار,اخبار بین الملل ,وضعیت هواپیمای مالزی

 

اخبار بین الملل - مالزی: اسرار جعبه سیاه هواپیما را فاش می‌کنیم

مالزی روز سه شنبه پس از انتقادهای گسترده به این کشور در خصوص عدم شفافیت در ارایه اطلاعات پرواز ام.اچ 370، اعلام کرد اطلاعات جعبه سیاه این هواپیمای بوئینگ را پس از پیداشدن به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی قرار می دهد.

به گزارش ایرنا، هشام الدین حسین وزیر دفاع و سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی روز سه شنبه در کوالالامپور به خبرنگاران، گفت زمانی که حقیقت در مورد این هواپیما کشف شد به یقین اطلاعات جعبه سیاه را فاش خواهیم کرد.

دولت مالزی طی هفته های اخیر متهم به عدم شفافیت در اطلاع رسانی از پرواز ام.اچ 370 شده که 39 روز پیش با 239 مسافر و خدمه پرواز در مسیر کوالالامپور به پکن از صفحه رادارها ناپدید شد. پس از ناپدید شدن هواپیما احتمال داده شد این پرواز با تغییر مسیر در جنوب اقیانوس هند پایان یافته است.

تلاش های بین المللی به رهبری استرالیا برای پیداکردن جعبه سیاه و بازیابی اطلاعات و صدای کابین خلبان این بوئینگ 777 در این منطقه اقیانوس هند ادامه دارد.

هشام الدین حسین هفته جاری نیز اعلام کرد عبدالغنی پاتاییل دادستان کل مالزی به انگلستان رفته است تا مساله حقوقی و مالکیت جعبه سیاه هواپیما را با سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری به بحث بگذارد.

وی امروز در گفت وگو با خبرنگاران پاسخ صریحی در مورد مالکیت جعبه سیاه نداد.

ناپدیدشدن پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی مالزی تبعات منفی زیادی برای این کشور به همراه داشت و میزان محبوبیت نخست وزیر مالزی را کاهش داد.

براساس نظرسنجی مرکز مستقل مرداکا محبوبیت نجیب تون رزاق از 62 درصد در ماه اوت سال گذشته میلادی به 52 درصد در ماه دسامبر رسید و تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد میزان محبوبیت وی بار دیگر کاهش یافته و در ماه مارس سال جاری به 44 درصد رسیده است.
اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------