کمک‌خلبان آلمانی، افسردگی شدید داشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کمک خلبان هواپیمای آلمانی که به ادعای مقامات هوانوردی اروپا، موجب سرنگونی آن و کشته شدن 150 سرنشین در کوه‌های آلپ فرانسه شد، از 6 سال پیش دچار افسردگی شدید بوده و تا هنگام وقوع حادثه نیز از این بیماری رنج می برده است.

به گزارش شبکه العالم، روزنامه آلمانی بیلد روز جمعه نوشت: خلبان هواپیمای آلمانی در دقایق آخر تلاش می کرده با تبری که در جعبه تجهیزات ایمنی ارباس 320 وجود دارد، درب کابین خلبان را که از پشت قفل شده بود، بشکند و وارد آن شود.

به نوشته بیلد، اسناد و مدارک سازمان هوانوردی و حمل و نقل هوایی این کشور حاکی است که آندریاس لوبیتز کمک خلبان 28 ساله هواپیمای ارباس آلمانی در سال 2009 میلادی به علت افسردگی عمیق گذراندن دوره آموزش خلبانی خود را متوقف کرده و از روانپزشک کمک می گرفته و تا هنگام مرگ نیز تحت نظر چند پزشک قرار داشته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، بر اساس اطلاعاتی که شرکت لوفت هانزا (که جرمن وینگز تحت پوشش آن قرار دارد) در اختیار سازمان هوانوردی آلمان قرار داده، لوبیتز به طور مداوم به صورت خصوصی تحت درمان قرار داشته است.

به گفته کارستن اسپوهر مدیر عامل لوفت هانزا، لوبیتز گذراندن دوره آموزشی خود را برای هدایت ارباس ای 230 که در سال 2008 شروع شده بود، برای مدت معینی متوقف کرده بود. اما جزییات بیشتری در این باره فاش نکرد.

لوبیتز بعدا گذراندن این دوره آموزشی را ادامه داد تا اینکه در سال 2013 مدرک هدایت و خلبانی این نوع هواپیما را دریافت کرد.

 به نوشته بیلد، لوبیتز در مدت توقف دوره آموزشی، از حملات افسردگی و اضطراب رنج می برده است.

روزنامه بیلد افزود که قرار است سوابق کمک خلبان این هواپیما روز جمعه پس از بررسی توسط کارشناسان آلمان، در اختیار بازجویان فرانسوی قرار داده شود.

همزمان با انتشار پیشینه کمک خلبان هواپیمای ارباس که سه شنبه در جنوب فرانسه سرنگون شد، ماموران پلیس آلمان، پنجشنبه شب دو اقامتگاه لوبیتز در غرب آلمان را برای یافتن سرنخ هایی درباره چگونگی تصمیم گیری و انگیزه این خلبان به ظاهر منطقی برای ارتکاب این کشتار جمعی، جستجو کردند.

روزنامه انگلیسی میرور نوشت: پلیس در بازرسی منزل لوبیتز سرنخی مهم یافته که می تواند به کشف علت این حادثه کمک کند.

این روزنامه به جزئیات بیشتری درباره این "سرنخ" اشاره نکرد، اما برخی منابع از کشف برگه های مرخصی پزشکی مرتبط با بیماری روانی آندریاس در منزل او خبر داده اند.

 

اخبار بین المل - العالم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------