واکنش لاوروف به اعزام نیروهای ویژۀ آمریکایی به سوریه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لاوروف: اعزام نیروی ویژه آمریکا به سوریه تغییری در موضعمان در مقابله با تروریسم ایجاد نکرده است

وزیر خارجه روسیه با اشاره به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای اعزام نیروی عملیاتی ویژه به سوریه گفت که تصمیم اوباما موضع مسکو در مقابله مشروع با تروریسم را تغییر نداده است.

وزیر خارجه روسیه می‌گوید تصمیم آمریکا برای اعزام نیروی ویژه ارتش این کشور به سوریه تغییر در موضع مسکو در قبال مقابله با تروریسم در سوریه ایجاد نکرده است.

در حالی که نشست وین ۲ درباره بحران سوریه با انتشار بیانیه مشترک ۹ بندی پایان یافت، دستور رئیس‌جمهور آمریکا برای اعزام نیروهای ویژه ارتش این کشور به سوریه واکنشهای مقامات مختلف را در پی داشته است.

به گزارش اینترفکس وزیر خارجه روسیه در پایان نشست وین و پس از پایان نشست مشترک خبری با همتای آمریکایی خود به تصمیم رئیس‌‌جمهور آمریکا برای اعزام نیروهای ویژه به شمال سوریه واکنش نشان داد.

سرگئی لاوروف گفت که تصمیم اوباما برای اعزام نیروی عملیاتی به سوریه موضع روسیه در مقابله مشروع با تروریسم را تغییر نداده است.

تاکید لاوروف بر عدم تغییر موضع روسیه در مقابله با تروریسم در حالی مطرح شده که مسکو به دنبال درخواست رسمی دمشق از چندی پیش حملات خود به مواضع تروریستها در سوریه را آغاز کرده است.

 

اخبار بین الملل - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------