پر بیننده ترین ویدئو ضد داعش از گروه "ناشناس" جعلی بود (+ عکس)



عناصر گروه "ناشناس" در گفتگو با خبرگزاری روسیه اعلام کردند ویدئو اخیری که از طرف آنان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و علیه گروه تروریستی داعش اعلان جنگ کرده، ساختگی و جعلی است.

به گزارش میزان به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک نیوز"، هکرهای گروه انانیموس (ناشناس) - مجموعه‌ای از فعالین اینترنتی و هکرهای حرفه‌ای  که به صورت ناشناس، به عنوان هکر فعالیت می‌کنند - در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کردند که ویدئو اخیر مبنی بر اینکه این گروه حملات گسترده ای را علیه گروه تروریستی داعش آغاز خواهد کرد، کذب است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

پیش تر وب سایت "تک اینسایدر" در گزارشی از اعلان جنگ سایبری جنبش بین المللی "انانیموس" علیه داعش خبر داده بود. در این ویدئو در خصوص حملات سایبری و توان تخریبی آنها پرسش هایی مطرح شده است: اینکه حملات سایبری چیست و تا چه اندازه می توان با توسل به آنها در فضای مجازی به گروه تروریستی داعش خسارت وارد کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

بنا بر این گزارش، روزنامه "لا تربیون" فرانسه نخستین بار صحت این ویدئو را که ادعا می شود از طرف یک عضو این گروه اعلام شده است را زیر سوال برد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

یک عضو این گروه با تقدیر از زیر سوال رفتن صحت این ویدئو اعلام کرد گروه ناشناس تاکنون 900 تارنمای اجتماعی حامی سازمان های تروریستی را هک کرده است.

 

اخبار بین الملل - میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------