آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کره شمالی اولین تمرین شبیه‌سازی «ماشه هسته‌ای» را برگزار کرد

رسانه‌های کره شمالی از برگزاری اولین تمرین شبیه‌سازی ماشه هسته‌ای خبر می‌دهند. رسانه‌های کره شمالی از برگزاری اولین تمرین شبیه‌سازی ماشه…

"پ.ک.ک" مسوولیت انفجار دیاربکر را بر عهده گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

"پ.ک.ک" مسوولیت انفجارمهیب درشهر کردنشین دیاربکر را که طی آن 7 تن از نیروهای پلیس ترکیه کشته و13 تن دیگر ازنیروهای امنیتی به شدت زخمی شدند، را بعهده گرفت.

به گزارش آنا ، روزنامه حریت گزارش کرده است که نیروهای امنیتی ترکیه 9 نفر را در ارتباط با انفجار دیاربکر دستگیر کرده اند.

بنابراین گزارش درانفجار روزگذشته 300 کیلوگرم مواد منفجره درداخل یک خودروی سواری جاسازی شده بود که به هنگام عبور خودروی زرهی پلیس به صورت کنترل از راه دوره منفجر شد.

این انفجار درنزدیکی پایانه اتوبوسرانی شهر دیاربکر ترکیه اتفاق افتاد که درشعاع بیش از 100 متر موجب آسیب در ساختمان ها وخودروهای مجاور شده است.

حریت نوشته است، پیش ازاینکه پ.ک.ک انفجار دیاربکر را عهده دار شود، نیروهای امنیتی ترکیه تثبت کرده اند که این انفجار کار پ.ک.ک بوده است وبه مدارک لازم دست یافته اند.

درانفجار دیروز 14 غیر نظامی نیز زحمی شده اند.

حریت به نقل ازمقامات امنیتی نوشته است : تلاش های برای شناسایی هویت عاملان این حمله تروریستی ادامه دارد ولی درخصوص اینکه این حمله توسط پ.ک.ک صورت گرفته به یقین رسیده اند.

 

اخبار بین الملل - آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------