آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

قاهره: هیچ فرضیه‌ای از جمله حمله تروریستی را رد نمی‌کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در پی سقوط هواپیمای مصری
قاهره: هیچ فرضیه‌ای از جمله حمله تروریستی را رد نمی‌کنیم

وزیر حمل و نقل هوایی مصر در نشستی خبری اعلام کرد که هیچ فرضیه‌ای از جمله حمله تروریستی را رد نمی‌کند اما تأکید کرد تا زمان مشخص شدن سرنوشت هواپیما از عبارت «هواپیمای ناپدید شده» استفاده می‌کند.

به گزارش فارس، «شریف فتحی» وزیر حمل و نقل هوایی مصر در نشستی خبری گفت می‌خواهد تا زمانی که لاشه هواپیمای مصری سانحه دیده، پیدا نشده از عبارت «هواپیمای ناپدید شده» مصری استفاده کند.

شبکه خبری «اسکای نیوز»، به نقل از فتحی گزارش داد که دولت مصر نمی‌خواهد هیچ اطلاعات غلطی را منتشر کند با این وجود هیچ فرضیه‌ای از جمله حمله تروریستی را رد نمی‌کند.

به گفته فتحی  30 مصری، یک بریتانیی، یک بلژیکی، یک کویتی، 15 فرانسوی و یک نوزاد، یک سودانی، یک عربستانی، یک چاد، یک الجزائری و یک کانادایی سرنشینان این هواپیما بوده‌اند.

وی همچنین افزود: نمی‌توان تنها چند ساعت بعد از ناپدید شدن هواپیما علت حادثه یا سرنوشت سرنشینان آن را تشخیص داد دلایل سقوط هواپیما هنوز نامشخص است به همین دلیل هیچ فرضیه‌ای را رد نمی‌کنیم.

وزیر حمل و نقل هوایی مصر گزارش‌های منتشر شده درباره ایراد فنی هواپیما را رد کرد و گفت: ادعاهای مطرح شده درباره اینکه این هواپیما در سال 2013 ایراد فنی داشته بی پایه و اساس است.

وی ادامه داد هیچ مورد مشکوکی هنگام سوار شدن مسافران به هواپیما گزارش نشده بود اما تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد زیرا احتمال تروریستی بودن این حادثه بیشتر از ایراد فنی است.

شریف فتحی گفت برای پیدا کردن لاشه هواپیما در اطراف جزیره کارپاتوس یونان جستجو ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------