آخرین اخبار بین الملل

حمله اسرائیل به لبنان،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

اسرائیل: معاون فرمانده یگان موشکی حزب الله در حمله‌ به جنوب لبنان هدف قرار گرفت

ارتش اسرائیل مدعی شد روز جمعه در حمله‌ای پهپادی به جنوب لبنان علی عبدالحسن نعیم، معاون فرمانده یگان موشکی حزب‌الله لبنان را کشته است. به…

اشتاین‌مایر: امروز روزی غمبار برای اتحادیه اروپا و بریتانیاست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر خارجه آلمان در واکنش به رای مثبت مردم انگلیس به خروج این کشور از اتحادیه اروپا، از امروز به عنوان روزی غمبار برای انگلیس و اتحادیه اروپا یاد کرد.

به گزارش فارس، «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان از امروز به عنوان روزی غمبار برای اتحادیه اروپا و بریتانیا یاد کرد.

بنابر اعلام خبرگزاری آلمان، اشتاین‌مایر ضمن ابراز ناامیدی در واکنش به اعلام نتایج همه‌پرسی در انگلیس مبنی بر خروج این کشور از اتحادیه اروپا گفت: «اخبار بریتانیا حاکی از مسایلی واقعی‌اند و نشان‌دهنده روزی غم‌انگیز برای بریتانیا و اتحادیه اروپا هستند.»

اشتاین‌مایر ابراز امیدواری کرد که در جریان نشست امروز وزرای اروپایی در لوکزامبورگ درباره این واقعه و پیامدهای آن رایزنی شود. امروز صبح هم در برلین وزرای خارجه 6 کشور اروپایی که از بنیان‌گذاران این اتحادیه بودند،تشکیل جلسه خواهند داد.

همه‌پرسی جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه (دیروز)‌ برگزار و شمارش آراء از ساعت 10 شب آغاز شد و تا صبح روز جمعه ادامه یافت.

در پایان شمارش آرا، مشخص شد که 52% رأی دهندگان به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا رأی داده‌اند. بسیاری از کارشناسان این رأی تاریخی را آغازی بر یک دومینو دانسته‌اند که می‌تواند حیات اتحادیه اروپا و حتی بریتانیای متحد را به چالش بکشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------