آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

دیوید کامرون از نخست‌وزیری انگلیس استعفا کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کامرون از ریاست حزب حاکم محافظه کار نیز کناره گیری کرد و در سخنانی کوتاه مقابل خبرنگاران گفت تا 10 روز دیگر نخست‌وزیر جدید معرفی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در پی اعلام نتایج همه پرسی و حمایت انگلیسی‌ها از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا از سمت خود استعفا کرده است.

وی از ریاست حزب حاکم محافظه کار نیز کناره گیری کرد و در سخنانی کوتاه مقابل خبرنگاران گفت تا 10 روز دیگر نخست‌وزیر جدید معرفی خواهد شد.

 
کامرون:باید به خواست مردم احترام گذاشت/ انگلیس به رهبری جدید نیاز دارد
به گزارش تسنیم، «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس امروز جمعه پس از اعلام نتایج نهایی همه پرسی تاریخی خروج یا ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا گفت: باید به خواست مردم احترام گذاشته شود.

وی با بیان اینکه انگلیس به رهبری جدید نیاز دارد گفت: ما نیاز داریم که یک نخست وزیر جدید در ماه اکتبر (مهرماه) بر سر کار آید.

کامرون افزود: فکر نمی کنم این درست باشد که من کاپیتانی باشم که بخواهم کشور را به سوی مقصد بعدی هدایت کند. باید در نشست سالیانه حزب محافظه کار در ماه اکتبر، یک نخست وزیر جدید برای بریتانیا انتخاب شود.

نخست وزیر بریتانیا اظهار داشت: این تصمیمی نبوده که من با آرامی گرفته باشم ولی معتقدم که این تصمیم به نفع منافع ملی است تا دوران باثباتی داشته باشد و رهبر جدید مورد نیازش را پیدا کند.

کامرون تاکید کرد: من فکر می کنم که این درست است نخست وزیر جدید درباره زمان اجرای تبصره 50 و آغاز روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تصمیم گیری کند.

بعد از شمارش آرای حوزه‌های رأی‌گیری در انگلیس طرفداران خروج این کشور از اتحادیه اروپا با کسب 52 از آرا بر دیدگاه باقی ماندن در این اتحادیه پیروز شدند.

پس از رأی تاریخی مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپایی، آینده دیوید کامرون، نخست‌وزیر این کشور، که تلاش فراوانی برای ماندن در اتحادیه اروپایی داشت در ابهام قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------