مقاله ضد ایرانی روزنامه طرفدار دولت ترکیه; طرح اتهام علیه سردار سلیمانی!



مقاله ضد ایرانی روزنامه طرفدار دولت ترکیه و رمزگشایی از علت حمایت آنکارا از تروریست های سوری
از ادعای حمله ایران به عربستان سعودی تا طرح اتهام علیه سردار سلیمانی

در بخشی از این مقاله نویسنده مدعی است که پس از پایان بحران در سوریه ایران تانک هایش را به سوی مکه و دیگر کشورهای منطقه اعزام می کند. این موضوع خود نشان می دهد که چرا دولت ترکیه خواستار تداوم بحران در آن کشور است.

روزنامه ینی شفق نزدیک به دولت عدالت و توسعه در مقاله تازه ای علیه ایران و سردار سلیمانی ادعاهای بزرگ و گزافی را مطرح کرده است که خود نشان دهنده جهان بینی آن حزب و طرفدارانش نسبت به جهان اسلام است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش خرداد، ابراهیم کاراگل روزنامه نگار ترک در مقاله خود تحت عنوان "آرماگدون درون اسلام، قاسم سلیمانی و جنگ کعبه" که با رویکردی اسلام هراسانه نوشته شده می نویسد:" همواره  خطری  من را نگران کرده بود و درباره آن هشدار داده و می دهم. این خطر توهم نیست  و همه کشورهای منطقه به سوی آن کشانده می شویم. زیرا بعضی ها سناریوی جنگ قیامت که از آن به عنوان آرماگدون نام برده شده و از سال ها پیش تغذیه و تقویت می شود را مجدداً طراحی می کنند. متاسفانه ما هنوز هم متوجه این سناریو نیستیم. جنگ قیامت در درون اسلام، پروژه یک جنگ مذهبی است که زیر ساخت آن با دقت طراحی و پیاده شده و به ما تحمیل شده است. در چارچوب این پروژه افسانه آرماگدون را به آرماگدون درون اسلام تبدیل کرده و جنگ را در قلب اسلام  برپا خواهند کرد. بدین ترتیب اسلام در درون خود دچار جنگ می شود".

کاراگل معتقد است که ترکیه و کشورهای منطقه مشغول دعواهای روزمره هستند و کلیت ماجرا را نمی بینند و می افزاید:" جنگ قدرت ها در سوریه و حضور ایران در این جنگ، مداخله این کشور در یمن  و تلاش آن برای محاصره عربستان سعودی از طریق تشدید جنگ در یمن،  و تلاش ایران برای تحت کنترل در آوردن عراق و تبدیل آن به یک کشور غیر قابل زندگی برای اهل تسنن، در واقع اولین گام های جنگ های مذهبی با پیش قدمی ایران است. تهران از طریق یمن مشغول محاصره عربستان سعودی و از طریق سوریه نیز مشغول محاصره ترکیه می باشد. کریدور شمال سوریه، تشکیل منطقه حائل در بین ترکیه و اعراب سنی و استفاده از کردها در مقابل ترکیه و اعراب، همه پروژه های تهران هستند".

کاراگل مدعی است که پروژه ایران پروژه ای جاه طلبانه برای کنترل بر کل منطقه است و از آن تحت عنوان "امپریالیسم فارسی" یاد می کند!

او در ادامه نوشته ایران هراسانه خود می نویسد:"باید دانست که هشدار اخیر سردار سلیمانی به حکام بحرین زنگ خطری برای کل منطقه است. باید زبان تهدیدی که از سوی سلیمانی بکار برده می شود را با دقت تحلیل و تفسیر کرد. زیرا در آینده این زبان علیه کشورهای دیگر نیز بکار برده خواهد شد. اگر فردا ترکیه علیه مداخله ایران در بحرین موضعگیری کرده و با مداخله خارجی در این کشور مخالفت کند، همین تهدید متوجه ترکیه نیز خواهد شد و ترکیه را نیز با همین زبان تهدید خواهند کرد".

کاراگل با پیش گویی اشاره می کند که تا دو سال آینده جنگی بزرگ در خلیج فارس روی می دهد و معتقد است که این جنگ به دلیل به زعم او "تهدید ایران" برای کلیه کشورهای منطقه است. او در نقطه اوج توهم پردازی خود می نویسد:" می دانم که هدف اصلی تهران تسخیر کعبه و تصفیه حساب با عربستان سعودی می باشد".

در بخش دیگری از این مقاله مشخص می شود که چرا ترکیه به حمایت از تروریست های سلفی در سوریه ادامه می دهد. نویسنده معتقد است که به محض پایان یافتن جنگ در سوریه امواج آن خلیج فارس را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تانک ایران به سوی مکه پیش خواهند رفت !

این روزنامه نگار ترک مدعی است که از جنگ خلیج فارس در سال 1991 میلادی تا اشغال عراق کل جنگ ها ماهیت عربی – فارسی داشته اند. او در پایان می نویسد:"تا پیش از رسیدن تانک ها به کعبه کارهای زیادی هست که می توان انجام داد. کافی است که وخامت اوضاع را درک کنیم".

 

اخبار بین الملل - خردادنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------