آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

جوان انگلیسی که می‌خواست ترامپ را ترور کند تفهیم اتهام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک جوان 20 ساله انگلیسی که به سرقت سلاح پلیس و تلاش برای ترور نامزد پیشروی جمهوری خواهان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم شده است، درصورت اثبات اتهاماتش احتمالا به 10 سال حبس و پرداخت 750 هزار دلار محکوم می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، مایکل سندفورد 20 ساله یک جوان انگلیسی است که هفته گذشته به اتهام تلاش برای ترور دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کمپین وی در لاس وگاس دستگیر شد.

هیات ژوری روز چهارشنبه به این مساله پی برد که شواهد کافی را برای محکوم کردن این جوان 20 ساله انگلیسی در اختیار دارد که شامل دو فقره مالکیت غیرقانونی سلاح و یک فقره اختلال در نظم عمومی و سرپیچی از دستورات پلیس می‌شود.

این جوان انگلیسی هنوز به جرم خود اعتراف نکرده است و سپردن وثیقه هم برای ‌آزادی وی رد شده است.

براساس اعلام جرم علیه این جوان، وی به صورت غیرقانونی در آمریکاست و برای ترور ترامپ از سن برناردینو، کالیفرنیا به لاس وگاس نوادا آمده بود. همچنین یک صندلی برای حضور در کمپین انتخاباتی ترامپ در فونیکس آریزونا رزرو کرده بود.

پدر این جوان انگلیسی گفت:‌ پسرم تا قبل از این هرگز تمایلات خشونت طلبانه نداشت و فرد بدی نبود. او پسر خوبی است و حتی آزارش به پشه هم نمی‌رسد. حتی به ما می‌گفت از حشره کش استفاده نکنید. شخصی باید پسرم را افراطی کرده باشد تا به ترامپ حمله کند.

کمپین‌های انتخاباتی ترامپ در ماه‌های اخیر به شدت با خشونت روبه‌رو شده است و درگیری میان حامیان و مخالفانش در سن خوزه و سن دیگو در کالیفرنیا و آلبوکرکی، نیومزیکو در گرفته است.

این جوان 20 ساله انگلیسی قرار است ششم ژوئیه سال جاری میلادی در دادگاه احضار شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------