دونالد ترامپ: من مقابل هیلاری قرار دارم نه بقیه جهان!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی نیوز به شرح پیام خوش‌بینانه خود در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه ان‌بی‌سی نیوز؛ سخنرانی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاوی یک پیام خوش‌بینانه بود و آن پایان دادن به تمامی مشکلات است.

ترامپ در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی نیوز به چاک تاد، مجری شبکه گفت: من به تنهایی قادر به حل مشکلات آمریکا هستم. من در مقابل هیلاری قرار دارم و این حالت مرا مقابل بقیه جهان قرار نداده است. من به این اعتقاد دارم افرادی که لایق هستند می‌توانند هر کاری به بهترین شکل انجام دهند ولی برخی از آن‌ها انتخاب نمی‌شوند.

ترامپ در ادامه مصاحبه منتقدان خود را "متنفر" خطاب کرد و گفت: افرادی که نسبت به سیاست‌های من انتقاد دارند منفی و متنفر هستند. آن‌ها تنها به بررسی نکات منفی می‌پردازند و مدام در حال حمله هستند.

ترامپ بار دیگر با حمایت از طرح محدود کردن مهاجرت، از شعارهای اولیه خود درباره ممنوعیت مهاجرت مسلمانان به آمریکا بازگشت ولی این طرح را برای افزایش ضریب امنیت ملی ضروری دانست.

نامزد محرز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حمایت از برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) اعلام کرد درباره اقتصاد جهانی نگران نیست و با سیاست‌های مؤثر می‌توان آن را کنترل کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------