جنجال کباب خوری حاکم دبی در آلمان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اقدامات "محمد بن راشد آل مکتوم"، حاکم دبی در یک منطقه حفاظت شده طبیعی در آلمان که در تیرماه گذشته (ژوییه) صورت گرفت، جنجال گسترده ای در رسانه های این کشور به پا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این جنجال پس از آن به پا شد که بن راشد و همراهانش مجوز گردش و چادر زدن و راه انداختن بساط کباب را در این منطقه حفاظت شده به دست آوردند این در حالی است که شهروندان آلمانی اجازه چنین فعالیت هایی را در این منطقه ندارند.

آنچه که در این بین مزید بر علت شده این است که - به نوشته سایت هافینگتن پست - شهرداری از پناهجویان عراقی و سوری - بدون پرداخت دستمزد به آنها - برای فراهم کردن مقدمات این گردش استفاده کرده است.

این رسوایی خشم آلمانی ها را برانگیخته است به خصوص که با ورود حاکم دبی به این منطقه حفاظت شده، ده ها پناهجوی عراقی و سوری هم به منظور ارائه خدمات رایگان به وی و بدون هیچ گونه تأمین جانی، وارد این منطقه شده اند.

به این ترتیب برگ دیگری به دفتر رسوایی های حکام خلیج فارس از یک سو و دستگاه های غربی که با وجود ادعاهای حقوق بشری با این حکام وارد معامله می شوند، افزوده شد.

روز 31 تیرماه 1395 (21 ژوییه) محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و 25 نفر از همراهانش وارد منطقه حفاظت شده ای در ساحل دریاچه "کریکین بیکر" در نزدیکی شهرک "نتیتال" در ایالت "نوردراین-وستفالن" شدند و در آنجا سه چادر به پا کرده و بساط کباب راه انداختند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------