آمریکا: مذاکرات با مسکو درباره آتش‌بس در سوریه به شکست انجامید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آمریکا از شکست مذاکرات با روسیه درباره آتش‌بس در سوریه خبر داد.

به گزارش تسنیم، واشنگتن از شکست مذاکره با روسیه درباره آتش بس در سوریه خبر داد و مسئولیت این شکست را متوجه مسکو کرد.

واشنگتن امروز (یکشنبه) اعلام کرد که مذاکره با روسیه درباره آتش بس در سوریه شکست خورده است. آمریکا، روسیه را مسئول این شکست دانسته و مدعی شد که روسیه از تعهدات خود در قبال برخی مسائل شانه خالی کرده است.

باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا پیش از این گفته بود که واشنگتن درباره آتش بس در سوریه با روسیه مذاکره می کند و وی با اذعان به پیچیده بودن شدید این قضیه، تأکید کرده بود که هر دو کشور به طور 24 ساعته در خصوص این موضوع کار می کنند.

از سوی دیگر وزارت خارجه امریکا نیز پیش از این اعلام کرده بود که چیزی به توافق نمانده است و روز یکشنبه به احتمال قوی وزرای خارجه دو کشور، خبر این توافق را اعلام خواهند کرد. اما تنها چند ساعت بعد اعلام کرد که مذاکرات شکست خورده است.

یک مقام بلندپایه در وزارت خارجه امریکا مدعی شد که روس ها از تعهدات خود در قبال برخی مسائل مورد توافق، شانه خالی کرده اند لذا هر دو تیم برای رایزنی به کشور خود بازمی گردند.

این مقام مسئول در ادامه گفت که جان کری، وزیر خارجه امریکا، و لاوروف، همتای روسی وی، دوباره روز دوشنبه در حاشیه کنفرانس سران گروه 20 در شهر هانگچو چین با هم دیدار خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------