پوتین: رازی برای افشا کردن ندارم/ رئیس جمهور آینده روسیه باید جوان اما بالغ باشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور روسیه در پاسخ به این سوال که راز حکومت دیرینه اش بر روسیه چیست گفته است که رازی ندارد و فقط توانسته احساسات ملتش را خوب درک کند.

به گزارش به نقل از خبرگزاری اینترفکس، ولادیمیر پوتین در مصاحبه با شبکه خبری بلومبرگ آمریکا گفت: البته من اینطور می بینیم که رئیس جمهور آینده روسیه باید به اندازه کافی جوان اما بالغ باشد.

او در پاسخ به این سوال که دلیل موفقیت و حضور طولانی اش در راس حکومت چیست اظهار داشت: من نمیدانم که چه رازی دراینجا می تواند وجود داشته باشد. من هیچ رازی ندارم، من همیشه تلاش میکنم که روحیه مردم، نیازهایشان و روحیه شان برای حل مسائل، اولویتهای آنها را احساس نمایم.

پوتین گفت من فکر میکنم که اینها مهمترین موارد در کار فردی در سمتی است که ملت روسیه به من اعتماد کرده می باشد. فعلا درخصوص حضورم در انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 تصمیم نگرفته ام.

باید انتخابات دوما را پشت سربگذاریم و ببینیم که چه نتایجی را بدست خواهد آمد. و حتی پس از آن ما دوسال دیگر را هم باقی داریم. به همین دلیل صحبت در این مورد پیش از موقع است. شما بدانید که در جهان بسرعت در حال تغییر، سخن گفتن در این خصوص مضر است. باید کارکرد، باید به اهداف و برنامه ها تحقق بخشید و سطح زندگی، اقتصاد، عرصه های اجتماعی و دفاعی را بالابرد . پس از تحقق این اهداف سپس خواهیم دید که چطور باید تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 2018 را سازماندهی کنیم.

پوتین همچنین در این مصاحبه اظهار داشت که روسیه بخاطر ویژگیهای اقتصادی و اجتماعی قصد فروش گازپروم را ندارد و علیرغم اینکه این کمپانی طی ده سال اخیر 80% از سرمایه اش را ازدست داده ، اعتمادش را به آن ازدست نمیدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------