آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

اردوغان: نابودی داعش در سوریه و اراضی ترکیه وظیفه ما در قبال شهروندان است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور ترکیه در سخنانی تاکید کرد که نابودی داعش در سوریه و اراضی ترکیه وظیفه دولت این کشور در قبال شهروندان تُرک است و عملیات سپر فرات مرحله نخست انجام این وظیفه دانست.

به گزارش مهر به نقل از العهد، رئیس جمهور ترکیه در سخنانی بر ضرورت نابودی گروه تروریستی-تکفیری داعش در اراضی این کشور و سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در سخنانی اظهار داشت: از جمله وظایف آنکارا نابود کردن گروه داعش در سوریه و اراضی ترکیه است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نابودی داعش در سوریه و همچنین متوقف کردن اقدامات و فعالیت های آن در اراضی داخلی ترکیه از جمله وظایف دولت در قبال شهروندان است.

رئیس جمهور ترکیه همچنین تاکید کرد: عملیات سپر فرات نیز به عنوان مرحله نخست این برنامه و رویکرد در دستور کار نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه قرار گرفت.

گفتنی است ارتش ترکیه از ۲۴ آگوست گذشته حمله ای نظامی را تحت عنوان سپر فرات در شهر جرابلس واقع در مرزهای مشترک سوریه و ترکیه آغاز کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------