زاخاروا: نماینده آمریکا در سازمان ملل برای درک معنای «شرم» به سوریه سفرکند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خواست برای درک معنای «شرم» و اطلاع از وضعیت سوری ها در سایه جنگ به سوریه سفر کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خواست برای درک مفهوم «شرم» به سوریه سفر کند تا ببیند مردم این کشور چگونه در شرایط جنگ زندگی می کنند.

زاخاروا در صفحه خود در فیسبوک نوشت: سامانتا پاور عزیز برای اینکه معنای شرم را بفهمی نصیحت می کنم که به سوریه بروی و با مردم در آنجا دیدار کنی. نه اینکه با النصره یا معارضان معتدل که آمریکا درباره تحویل کمک های انسانی به آنها نگرانی دارد یا معارضان مقیم غرب حرف بزنی بلکه باید با مردمی که علیرغم شش سال جنگ خونین که واشنگتن فعالانه در آن مشارکت دارد دیدار کنی.

وی همچنین تصریح کرد که با سوری ها، نمایندگان معارضان سوری و نیز کودکان یتیمی که برای درمان به روسیه می آیند و همچنین خبرنگاران دیدار داشته است و پاور هم می تواند تجربه این چنینی داشته باشد.

زاخاروا همچنین هزینه های سفر پاور به سوریه را به طور کامل برعهده گرفته و گفت: نترس، با من کسی به تو آسیب نخواهد زد مگر اینکه جنگنده های شما بار دیگر اشتباها نسبت به بمباران اقدام کنند. آنجا چیزهایی را به خاطر خواهی آورد و معنای «شرم» را می فهمی.

لازم به ذکر است که «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل پیش از این گفته بود که سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه باید از اظهارات خود مبنی بر اینکه ایالات متحده از تروریست های داعش دفاع می کند، شرم نماید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------