آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

دیپلمات های آمریکا: ترامپ لیاقت ندارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ده ها نفر از دیپلمات های بازنشستۀ آمریکا دونالد ترامپ را لایق کرسی ریاست جمهوری نمی دانند.

به گزارش العالم؛ حدود 75 دیپلمات بازنشستۀ آمریکا در پیامی اعلام کردند که در انتخابات ریاست جمهوری به دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان رأی نخواهند داد زیرا صلاحیت ریاست جمهوری ندارد.

 

خبرگزاری آناتولی به نقل از بیانیه دیپلمات های بازنشسته گزارش داد: ما به عنوان سفیران و نمایندگان آمریکا در 52 کشور یا سازمان بین المللی سالها خدمت کردیم که مجموع آن به صدها سال می رسد و در انتخابات ریاست جمهوری به جای رأی دادن به ترامپ به هیلاری کلینتون - نامزد دمکرات ها - رأی خواهیم داد. 

 

در این بیانیه آمده است: ما با رؤسای جمهوری از هر دو طیف جمهوریخواه و دمکرات همکاری کرده ایم ولی هیچیک از ما به ترامپ رأی نخواهیم داد بلکه هر یک از ما از هیلاری و تیم کِیْن (نامزد معاونت رئیس جمهوری) حمایت خواهیم کرد.

 

دیپلمات های کهنه کار آمریکا در بیانیه خود ترامپِ میلیاردر را نالایق خواندند و افزودند: ترامپ به هیچ وجه لیاقت تصدی ریاست جمهوری و فرماندهی نیروهای مسلح را ندارد زیرا از مشکلات پیچیده ای که دامنگیر آمریکاست ، بی اطلاع است و هیچ اهمیتی به بخش آموزش نمی دهد.

 

دیپلمات ها سخنرانی های ترامپ را بیانگر نادانی وی دانستند و اعلام کردند: ترامپ هنگامی که در سخنرانی های خود درباره برخی کشورها حرف می زند ، سخیف ترین کلمات را به زبان می  آورد که همین امر باعث عصبانیت ملت های دیگر می شود و متحدان آمریکا را ناراحت می کند

 

این در حالیست که 88 نفر از افسران ارشد بازنشسته ارتش آمریکا در ماه میلادی کنونی بیانیه ای را در حمایت از ترامپ امضاء کردند.

 

ترامپ که در سخنرانی های خود به شدت از عربستان سعودی انتقاد کرده است،سخنانی نیز در ضدیت با اسلام و مسلمانان گفت و خواستار جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا شده است.

 

نامزد جمهوری خواهان همچنین بارها از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تمجید کرده و گفته است که پوتین لایق تر و بهتر از باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا است.

 

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز 4 نوامبر 2016 برگزار خواهد شد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------