آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

سرکرده بوکوحرام با انتشار نوار ویدئویی مرگ خود را تکذیب کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علیرغم اینکه مقارن با سفر «جان کری» به نیجریه، رسانه های این کشور خبر هلاکت سرکرده تروریست های بوکوحرام را اعلام کرده بودند؛ «ابوبکر شکائو» با انتشار نوار ویدئویی این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش  مهر به نقل از ایندیپندنت، سرکرده گروهک تروریستی بوکوحرام با انتشار ویدئویی از زنده بودن خود خبر داد.

 

بر این اساس، «ابوبکر شکائو» سرکرده گروهک تروریستی بوکوحرام امروز با انتشار ویدئوی از خود خطاب به دولت نیجریه اعلام کرد: شما در رسانه های اجتماعی اعلام کردید که مرا مجروح کرده و کشته اید؛ در حالی که اینطور نیست.

 

«ابوبکر شکائو» سرکرده گروهک تروریستی بوکوحرام در این ویدئوی ۴۰ دقیقه ای خطاب به دولت نیجریه تأکید کرد: اوضاع و شرایط خوبی دارم و در امنیت کامل به سر می برم.

 

لازم به ذکر است، مقارن با سفر «جان کری» وزیر خارجه آمریکا به نیجریه و دیدار با «محمدو بوهاری» رئیس جمهور این کشور؛ رسانه های نیجریه به صورت همزمان خبر هلاکت سرکرده تروریست های بوکوحرام در ۲۳ آگوست سال جاری میلادی در این کشور را رسانه ای کرده بودند.

 

این در حالیست که خبر هلاکت «ابوبکر شکائو» پیشتر نیز در سال ۲۰۱۳ و بار دیگر هم در سپتامبر سال ۲۰۱۴ توسط دولت نیجریه اعلام شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------