نخست وزیر انگلیس حق رای اعضای پارلمان به برکسیت را نپذیرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست وزیر انگلیس حق رای دادن نمایندگان پارلمان این کشور به برنامه‌های دولت برای خروج از اتحادیه اروپا را رد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از تلگراف، «ترزا می» نخست وزیر بریتانیا امروز گفت: به نمایندگان پارلمان بریتانیا اجازه رای دادن در برنامه‌های برکسیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) داده نمی‌شود.

 

سخنگوی نخست وزیر بریتانیا تاکید کرد از آنجایی که رای دادن به برکسیت رای دوباره است، بنابراین چنین اقدامی غیرقابل قبول است.

 

سخنگوی نخست وزیر همچنین گفت: واقعا ضرورت دارد نمایندگان پارلمان بریتانیا فرآیند خروج این کشور از اتحادیه اروپا را به دقت بررسی کنند اما نباید به آنها فرصت رای دادن به این مساله داده شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد این مساله ضروری و حق نمایندگان است که درباره برکسیت به مناظره بنشینند اما دادن حق رای دوم به نمایندگان برای رای به انتخاب مردم بریتانیا راه قابل قبولی نیست.

 

سخنگوی خانم می تاکید کرد بعد از برکسیت این کشور بازیگری مهم در صحنه جهانی خواهد بود و با وجود هشدارهای بخش‌های اقتصادی، بعد از برکسیت بریتانیا اقتصادی فعال ‌تر خواهد داشت.

 

روز گذشته ائتلافی فراحزبی در پارلمان بریتانیا با اعتراض به طرح نخست وزیر برای خروج از اتحادیه اروپا تا سال 2019 هشدار دادند خروج بریتانیا از بازار واحد می‌ تواند به ضرر صنایع و اقتصاد این کشور باشد بنابراین این برنامه باید در پارلمان به رای گذاشته شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------