آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

معاون ترامپ در صحنه تئاتر هو شد / توییت خشم آلود ترامپ: آنها گستاخ بودند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تماشاگران هنگام تماشای نمایش موزیکال «همیلتون» در برادوی مایک پنس معاون اول دونالد ترامپ رییس‌جمهور منتخب آمریکا را هو کردند.

به گزارش خبرآنلاین، پنس جمعه شب برای تماشای موزیکال «همیلتون» به تئاتر ریچارد راجرز رفت اما به محض ورود به سالن صدای هو کردن تماشاگران به هوا بلند شد هر چند که برخی تماشاگران نیز در پاسخ او را تشویق کردند.

 

اما ماجرا به همین جا ختم نشد. در پایان نمایش بازیگران به حضور پنس در سالن اشاره کردند. براندون ویکتور دیکسون از بازیگران «همیلتون» گفت‌: «مایک پنس معاون اول رییس‌جمهور منتخت خوش آمدید. از این که با تماشای نمایش موزیکال «همیلتون» به ما پیوستید، از شما سپاسگزارم. ما از به قدرت رسیدن گروه شما نگران و مضطربیم. انگار شما قرار نیست از ما، از کره زمین، از فرزندان ما و از پدر و مادرهای محافظت کنید. امیدوارم این نمایش شما را به پاسداری از ارزش‌های کشور تشویق کرده باشد.»

 

در این میان بسیاری از تماشاگران که شاید همه هم از طرفداران پنس نبودند، با این برخورد موافق نبودند و بر این باور بودند که باید به حق پنس برای شرکت در یک رویداد فرهنگی در آرامش احترام گذاشت. برای نمونه گزارشگر نیویورک تایمز نوشت: «هو کردن پنس مرا رنجاند. هر فکری که درباره او دارید، او تلاش می‌کرد که در این رویداد سهیم شود. می‌توان از مکان‌هایی به مراتب بدتر هم ایده گرفت.»

 

موزیکال «همیلتون» در آغاز با درخشش لیل مانوئل میراندا روی صحنه رفت و خیلی زود تحسین همگان را برانگیخت. پس از خروج میراندا از این برنامه خاویر مونوز جای او را در این موزیکال گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------