آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

افزایش محبوبیت ترامپ پس از انتخابات آمریکا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تازه‌ترین نظرسنجی تارنمای نشریه «پولیتیکو» نشان می دهد که محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

به گزارش میزان، تازه‌ترین نظرسنجی تارنمای نشریه «پولیتیکو» نشان می دهد که محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

 

براساس یافته‌های این نظرسنجی پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نزدیک به 46 درصد رای دهندگان دراین نظرسنجی نظری بسیار مساعد یا تا حدی مساعد، 12 درصد نظر تا حدی نامساعد و 34 درصد نظری بسیار نامساعد و نامطلوب به رئیس جمهور منتخب آمریکا داشته‌اند.

 

رفتار رای‌دهندگان این نظرسنجی نشان می دهد که محبوبیت ترامپ پس از انتخابات 9 درصد افزایش یافته، نظرسنجی «پولیتیکو» درست پیش از این انتخابات نشاندهنده این بود که محبوبیت ترامپ دربین شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی 37 درصد بود اما اکنون به 46 درصد رسیده است.

 

این درحالی‌ تست که عدم محبوبیت وی 15 درصد کاهش یافته یعنی درمقایسه با پیش از انتخابات که 61 درصد شرکت کنندگان نظری نامساعد به ترامپ داشتند اکنون این درصد به 46 درصد سقوط کرده  که این نشان از افزایش روزافزون محبوبیت دونالد ترامپ پس از انتخابات دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------