کشته شدن 88 غیر نظامی در حملات جنگنده‌های ترکیه به «الباب» سوریه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های ترکیه حملات خود به اطراف شهر «الباب» واقع در استان حلب سوریه را افزایش داده‌اند و امروز 88 غیر نظامی در جریان این حملات کشته شدند.

به گزارش فارس، جنگنده‌های ترکیه از بامداد پنجشنبه (روز گذشته) حملات خود به شهر «الباب» را افزایش دادند و این حملات تا امروز جمعه ادامه دارد.

 

خبرگزاری فرانسه امروز گزارش داد که در جریان این حملات امروز 88 غیر نظامی سوری جان خود را از دست داده‌اند.

 

خبرگزاری «اعماق» وابسته به داعش نیز خبر داد که در جریان حملات روز گذشته جنگنده‌های ترکیه در الباب دستکم 35 غیر نظامی از جمله چند زن و کودک کشته شدند.

 

در همین راستا، منابع خبری وابسته به معارضان روز گذشته اعلام کردند که عناصر داعش توانستند نیروهای وابسته به ترکیه در اطراف الباب را به عقب برانند.

 

این منابع تصریح کردند که عناصر داعش پس از به دست گیری مجددا کنترل کوه عقیل، بیمارستان ملی و همه ساختمانها و ارتفاعات اطراف آن، با یک خودروی بمب گذاری شده دیگر مواضع و مراکز تجمع گروههای سپر فرات و ارتش ترکیه رادر منطقه مزارع روستای «الازرق» هدف قرار دادند که سبب عقب نشینی عناصر معارض و کشته و زخمی شدن چند نفر در سپر فرات و ارتش ترکیه و انهدام 5 خودروی نظامی شد.

 

جنگنده‌های ترکیه نیز در کوهستان عقیل  اطراف غربی شهر الباب مواضع داعش را هدف قرار دادند و توپخانه ترکیه نیز در اطراف شهرم «بزاعه» در نزدیکی الباب به مواضع داعش حمله کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------