آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

بیانیه وزارت خارجه روسیه علیه آمریکا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بیانیه وزارت خارجه روسیه علیه آمریکا:

آمریکا از همه گروه های خرابکار در سوریه حمایت می کند

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای، از سیاستهای واشنگتن در قبال سوریه به شدت انتقاد کرده و آمریکا را به حمایت از تمامی گروه های تروریست و خرابکار متهم کرد.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه طی بیانیه ای که امروز صادر شد، گفت که دولت اوباما آماده حمایت از هرگونه نیروهای خرابکار از قبیل النصره و فتح الشام  در سوریه است.

 

وزارت خارجه روسیه همچنین با اشاره به تحریم های ضد روسی آمریکا، دلیل وضع چنین تحریم هایی را کمک روسیه به سوریه در جنگ این کشور دانست.

 

در بیانیه مذکور آمده است: پیش تر هشدار داده شده که در زمان دولت فعلی (آمریکا) واشنگتن در راستای حفظ قدرت خود در سوریه، آماده کمک به هر گروه خرابکار است. آمریکا از جبهه النصره که یکی از زیرشاخه های القاعده به عنوان گروهی که انجام فجیع ترین حمله تروریستی در تاریخ آمریکا را بر عهده داشته، دفاع و حمایت می کند.

 

وزارت خارجه روسیه در همین راستا می افزاید: به نظر می رسد کاخ سفید فراموش کرده که طبق قوانین آمریکا، کمک به تروریست ها جرم محسوب می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------