آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

توییت ترامپ: اتهام‌های کاملا ساختگی توسط عوامل سیاسی تهوع‌آور



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه واکنش تند خود به انتشار گزارش جنجالی اخیر علیه او در خصوص روسیه، به «عوامل تهوع آور سیاسی دموکرات و جمهوریخواه» به شدت حمله کرده است.

به گزارش فارس، رئیس جمهور منتخب آمریکا بار دیگر ضمن رد شدید گزارش اخیر جنجالی منتشر شده علیه وی درباره روسیه گفته است که «عوامل تهوع آور دموکرات و جمهوریخواه» مسبب اصلی انتشار این گزارش بوده اند.

 

جنجال بر سر انتشار گزارش اخیر ادعایی پایگاه «بازفید» درباره دونالد ترامپ ادامه دارد؛ گزارشی که در آن ادعا شده بود روسیه اسناد و مدارکی از او با محتوای جنسی و اقتصادی در اختیار دارد که میتواند علیه ترامپ از آن استفاده کند.

 

روسیه و مقامات کرملین ضمن رد کردن این گزارش، چنین گزارشهایی را تلاشی برای ضربه زدن به روابط دو جانبه در دولت بعدی آمریکا خوانده اند.

 

خود ترامپ هم ضمن «تصنعی و ساختگی» خواندن این گزارش، گفته است که روسیه هیچ چیزی از او ندارد که بخواهد علیهش استفاده کند.

 

پس از جنجال ایجاد شده بر س گزارش «بازفید»، برخی رسانه ها از قبیل وال استریت ژورنال گزارش دادند که گزارش مذکور را عضو سابق ام آی 6 سروی ساطلاعات خارجی انگلیس تهیه کرده و آن را در اختیار برخی افراد در آمریکا قرار داده است.

 

حالا امروز جمعه ترامپ باز هم به گزارش مذکور واکنش نشان داده است.

 

او در توئیتر خود نوشت: «مشخص شده که اتهامات ساختگی علیه من توسط مخالفان سیاسی من و یک جاسوس شکست خورده مطرح شده است».

 

ترامپ ادامه داد: «اتهامات کاملا ساختگی توسط عوامل سیاسی تهوع آور هم دموکرات و هم جمهوریخواه(به من وارد شد). اخبار تصنعی! روسیه گفته که هیچ چیزی وجود ندارد».

 

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه تاکید کرده «شاید» سازمان های اطلاعاتی آمریکا با وجود اطلاع از عدم وجود هرگونه مدرک و سندی علیه او در دستان روسیه، اجازه انتشار گزارش جنجالی بازفید را دادند.

 

ترامپ همچنین به مخاطبانش قول داد که «تیم من» ظرف 90 روز گزارش کاملی درباره حملات سایبری به آمریکا ارائه خواهند داد.

 

وی در ادامه به موضوع انتقادات دموکراتها به رئیس دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف بی آی) به خاطر تحقیق درباره ایمیلهای هیلاری کلینتون هم پرداخت.

 

جانشین باراک اوباما گفت: «افراد هیلاری کلینتون از چه چیزی درباره اف بی آی شکایت میکنند. بر اساس اطلاعاتی که آنها(مقامات اف بی آی) داشتند، او اصلا نباید اجازه شرکت در انتخابات را مییافت. او شدیدا مجرم بود اما آنها با او خیلی مهربان بودند. او به این خاطر باخت که در ایالتهایی کارزار به راه انداخته بود که نباید کارزار راه می انداخت».

 

ترامپ به نشستهای گزینه های او برای وزارتخانه های مختلف دولت آمریکا در جمع اعضای سنای آمریکا هم اشاره و در این باره اظهارنظر کرد.

 

او در توئیتی نوشت: «همه گزینه های پیشنهادی کابینه من، دارند خود ظاهر میشوند و کار خارق العاده ای از خودشان بروز می دهند. من از آنها خواستم خودشان باشند و نظرات خودشان را بروز دهند و نه نظرات مرا».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------