"ساختمان سیاه" داعش تعطیل شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

گروه تروریستی تکفیری داعش، به دنبال تشدید گلوله باران نقاط مرکزی تلعفر از سوی نیروهای عراقی، مقر اصلی خود را موسوم به 'ساختمان سیاه' در این منطقه، واقع در 50 کیلومتری غرب موصل تعطیل کرد.

به گزارش ایرنا، این ساختمان که از دهم ژوئن 2014 به عنوان مقر اصلی داعش در تلعفر مورد استفاده قرار گرفته، مرکز عملیات و تصمیم گیری مناطق غربی موصل داعش بوده است.

 

السومریه نیوز به نقل از منابع محلی ، علت بستن این مقر از سوی داعش را تشدید گلوله باران و بمباران از سوی نیروهای عراقی عنوان کرد و از انتقال نیرو و تجهیزات و مستندات موجود در آن به محل دیگر خبر داد.

 

نیروهای الحشدالشعبی طی 10 روز گذشته ده ها حمله سنگین گروه تروریستی داعش را برای گشودن راهی به سمت مرزهای سوریه در این منطقه دفع کرده و چندین روستا از جمله عین الحصان ، عین الطلاوی و الشریعه را از کنترل داعش خارج کردند تا حلقه محاصره بر آنان در تلعفر تنگ تر شود.

 

 

در همین حال ، منابع از بمباران مقرهای داعش در الحویجه در جنوب کرکوک خبر داده و اعلام کردند که در این حملات 7 تن از اعضای داعش از جمله 3 فرمانده ارشد این گروه به هلاکت رسیده اند و 10 تن دیگر هم زخمی شدند.

 

به گفته این منابع یکی از مقتولان مسئول رسانه ای داعش در به اصطلاح ولایت دیاله و مسئول تنظیم بیانیه های رادیویی این گروه تروریستی در دعوت مردم به خشونت های فرقه ای است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------