آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

رهبر دموکرات های کنگره: ترامپ فرافکنی می کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نانسی پلوسی رهبر دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه ادعای شنود مکالمات رئیس جمهوری این کشور را انحراف توجهات از مساله تحقیقات در مورد تماس های احتمالی دولت جدید واشنگتن با روسیه دانست و افزود: ترامپ فرافکنی می کند.

به گزارش ایرنا؛ وی گفت که طرح ادعای کذب از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه مکالماتش قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور از سوی باراک اوباما رئیس جمهوری سابق ایالات متحده شنود شده، تلاشی است تا توجهات از تحقیقات در مورد تماس های احتمالی بین ترامپ و متحدان وی با مقام های روسیه که در هک ایمیل های دمکرات ها در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دست داشتند، منحرف شود.

 

پلوسی خواستار تحقیقات مستقل در مورد ارتباط احتمالی ترامپ و تیم وی با روسیه شد.

 

ترامپ ساعاتی پیش از کنگره آمریکا برای ورود به موضوع شنود تلفنی وی و ستاد انتخاباتی اش در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری از سوی دولت باراک اوباما، درخواست کرد.

 

ترامپ همچنین در ادامه توییت های سلسله وار خود، امروز (یکشنبه) در مورد روابط سلف خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه توییتی منتشر کرد.

 

این در حالی است که اوباما مجاز برشمردن شنود ترامپ و تیم وی را رد کرده است.

 

کوین لوئیس سخنگوی اوباما گفت که نه شخص اوباما و نه هیچ یک از مقام های کاخ سفید دستور جاسوسی از هیچ یک از شهروندان آمریکایی را صادر نکرده اند. 

 

شبکه خبری اسکای نیوز نیز گزارش داد که بن ساسه سناتور جمهوری خواه آمریکا خواستار ارائه اطلاعات از سوی ترامپ در مورد شنود ادعایی تلفن هایش از سوی اوباما شد. 

 

وی ادعای ترامپ مبنی بر جاسوسی از وی از جانب اوباما را جدی تلقی کرد و گفت که مردم مستحق برخورداری از اطلاعات بیشتری در این مورد هستند.

 

این سیاستمدار جمهوری‌ آمریکا با اشاره به اینکه ممکن است ترامپ به طور غیرقانونی مورد شنود قرار گرفته باشد، یادآور شد که اگر چنین باشد، وی باید توضیح دهد که چه نوع دستگاه هایی در برج ترامپ کار گذاشته شده و وی چطور از این مساله مطلع شده است. 

 

ترامپ هیچ مدرکی برای حمایت از ادعای خود در مورد شنود تلفن هایش ارائه نداده است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------