آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

صدور قطعنامه‌ای علیه ایران و روسیه در سنا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

چهار سناتور آمریکایی روز چهارشنبه با معرفی قطعنامه‌ای آنچه به گفته آنها «اقدامات روسیه و ایران در سوریه» است را محکوم کرده‌اند.

به گزارش فارس، چهار سناتور آمریکایی روز چهارشنبه با معرفی قطعنامه‌ای آنچه به گفته آنها «اقدامات روسیه و ایران در سوریه» است را محکوم کرده‌اند.  

 

«جان مک‌کین»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای گفت که با همرانی تیم کین، مارکو روبیو و کریس مورفی این قطعنامه را معرفی کرده‌اند. 

 

در بیانیه مک‌کین آمده است: «این قطعنامه حمایت نظامی و سیاسی ایران و روسیه از حکومت بشار اسد را محکوم می‌کند و خواستار محافظت از شهروندان و مددکاران است.» 

 

قطعنامه سناتورهای آمریکایی همچنین از ایران و روسیه خواسته در اسرع وقت عملیات در سوریه را متوقف کرده و اجازه ورود کاروان‌های بشردوستانه به مناطق جنگ‌زده را صادر کنند.  

 

سوریه از مارس سال 2011 صحنه درگیری‌های خونین است. گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند آمریکا و متحدان عربی این کشور از گروه‌های افراطی در سوریه حمایت می‌کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------