آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

«ترزا می»: درباره حمله شیمیایی در «ادلب» باید تحقیق شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست وزیر انگلیس خواستار تحقیق درباره حمله شیمیایی امروز در «ادلب» سوریه شد.

به گزارش مهر به نقل از سان، «ترزا می» نخست وزیر انگلیس خواستار انجام تحقیقات درباره حمله شیمیایی در «ادلب» واقع در کشور سوریه شد.

 

وی بدون اشاره به کمک های پیدا و پنهان محور غربی- عبری- عربی در ارسال کمک های گسترده به تروریست ها در سوریه برای سرنگونی حکومت قانونی این کشور با تکرار اظهارات گذشته خود درباره سوریه گفت که نمی تواند شاهد تکرار چنین رویدادهائی باشد!

 

لازم به ذکر است، پایگاه لبنانی النشره ساعاتی پیش اعلام کرد که یک منبع نظامی سوری اخبار منتشر شده توسط معارضان مبنی بر استفاده ارتش این کشور از تسلیحات شیمیایی در منطقه «خان شیخون» واقع در حومه ادلب را به شدت تکذیب کرده است.

 

بر اساس این گزارش، این منبع در این ارتباط تصریح کرده بود: ارتش سوریه هیچگاه از تسلیحات شیمیایی استفاده نکرده است و در آینده نیز استفاده نخواهد کرد.

 

گفتنی است، از ساعاتی قبل گروه های معارض سوری با خبرسازی علیه دولت دمشق مدعی استفاده ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی در حومه ادلب شده اند.

 

طبق ادعای این گروه ها، استفاده از این تسلیحات در حومه ادلب تاکنون بیش از ۱۰۰ کشته و ۴۰۰ زخمی برجا گذاشته است. گروه های تروریستی در سوریه بارها ضمن استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری، مسئولیت این اقدام غیرانسانی را متوجه دولت دمشق کرده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------