آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

واشنگتن: پیونگ یانگ تمایلی به گفتگو نشان نمی‌دهد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای مدعی شد که کره شمالی تاکنون به پیگیری گفتگوها پیرامون برنامه هسته ای و موشکی خود تمایلی نشان نداده است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، پس از آنکه «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا از وجود کانالهای ارتباطی مستقیم میان واشنگتن و پیونگ یانگ خبر داد، وزارت امور خارجه این کشور روز شنبه اعلام کرد که کره شمالی تاکنون به پیگیری گفتگوها پیرامون برنامه هسته ای و موشکی خود تمایلی نشان نداده است.

 

«هیثر نوئرت» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای مدعی شد: «مقامات کره شمالی تاکنون به تمایل یا آمادگی خود برای گفتگوها پیرامون خلع سلاح هسته ای اشاره ای نکرده اند».

 

این در حالی است که وزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به طیف وسیعی از اقدامات تحریک آمیز واشنگتن علیه پیونگ یانگ در شبه جزیره کره، تصریح کرد که آمریکا در حال بررسی تمایل کره شمالی برای گفتگو است.

 

رکس تیلرسون که پیشتر استفاده از گزینه نظامی علیه کره شمالی را رد نکرده بود، در ادامه افزود: «آمریکا با کره شمالی در تماس است. روابط ما با پیونگ‌یانگ قطع نشده است؛ لذا می توانیم مستقیماً با آن ها مذاکره کنیم».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------