آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

کورکر: رهبران دنیا می دانند حرف های ترامپ نادرست است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در واکنش به حملات لفظی رئیس جمهور آمریکا به وی اعلام کرد که رهبران دنیا می دانند که سخنان ترامپ نادرست است.

سرپوش سیاسی - به گزارش مهر به نقل از سی ان ان، «باب کورکر»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا، در پاسخ به حملات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد که من فکر می کنم رهبران جهان کاملا آگاه هستند که بسیاری از آنچه که ترامپ می گوید نادرست است.

 

کورکر گفت: ترامپ با حقیقت  در بسیاری از مسائل مشکل دارد. من نمی دانم چرا او خود را تا این سطح پایین می آورد و کشورمان را اینگونه تضعیف می ‌کند. مایه تأسف است که کشور ما خودش را در چنین وضعیتی می‌بیند.

 

وی افزود: ما افراد جوانی داریم که برای اولین بار شاهد این هستند که یک رئیس‌جمهور بی وقفه حرف‌های کاملاً نادرستی به زبان می‌آورد و مسائل را به شیوه خود شخصی می ‌کند و این برای یک ملت، بسیار غم‌انگیز است.

 

کورکر ضمن نادرست خواندن مسائلی که ترامپ در توئیتر خود درباره وی مطرح کرده است، عنوان کرد: درخصوص توافق هسته‌ای ایران، همه از نقشی که من ایفا کردم آگاهی دارند.

 

گفتنی است که ترامپ امروز در چند توئیت گفت: باب کورکر که به اوباما برای عقد توافق هسته‌ ای بَد با ایران کمک کرد و نتوانست در «تنسی» به نازل ترین سِمت نیز انتخاب شود، حالا دارد با (سیاست دولت برای) کاهش مالیات مبارزه می‌کند.

 

وی ادامه داد: کورکر بعد از اینکه من از تأئید او خودداری کردم، از شرکت در رقابت انتخاباتی در ایالت تنسی کنار کشید و حالا نگاهش به هر چیزی که از طرف برسد، منفی است. نگاهی به سوابقش بیندازید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------