آمریکا در حال محاصره نظامی کره شمالی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک روزنامه انگلیسی نوشت آمریکا با ناوها، جنگنده ها و نظامیان خود در حال محاصره کره شمالی است.

به گزارش مهر، روزنامه انگلیسی دیلی استار نوشت آمریکا با استقرار ناوهای جنگی، به پرواز درآوردن جنگنده بمب افکن ها و اعزام نظامیان خود به شبه جزیره کره در حال محاصره کردن کره شمالی است.

 

بر این اساس همزمان با سفر دوره ای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به کشورهای آسیای شرقی نظامیان این کشور به حالت آماده باش در آمده اند.

 

این در حالی است که بحران کره شمالی محور مذاکرات رئیس جمهور آمریکا با سران کشورهای آسیایی است. این روزنامه افزود ترامپ در زمانی بحران کره شمالی را بررسی می کند که یک نیروی نظامی قدرتمند و بزرگ از تلاش های وی حمایت می کند.

 

در همین راستا ارتش آمریکا در حالی سه ناو هواپیمابر نزدیک آب های شبه جزیره کره مستقر می کند که این اقدام آمریکا در طول ۱۰ سال گذشته بی سابقه است.

 

هر یک از این ناوهای هواپیمابر حامل یک نیروی ضربت دریایی (واکنش سریع) متشکل از بیش از ۹۰ فروند جنگنده و بالگرد و همچنین نیروی همراه از جمله کشتی جنگی، ناوشکن و زیردریایی است.

 

همچنین ۷۰ فروند کشتی جنگی متعلق به فرماندهی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا مستقر در ژاپن شامل چندین زیردریایی و ناوشکن را باید به این ناوها افزود.

 

گفتنی است آمریکا چند هفته قبل نیز چندین فروند جنگنده شبح اف-۳۵ و همچنین بیش از ۸۰ هزار نظامی به کره جنوبی و ژاپن اعزام کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------