آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

آمریکا معاون وزیر انرژی روسیه را تحریم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۲۱ تبعه و ۹ شرکت روسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اعمال این تحریم‌ها در حالی است که قرار است واشنگتن طی روزهای آینده مجازات‌های محتملی را علیه مسکو اعمال کند. انتظار می‌رود آمریکا روز دوشنبه گزارش جدیدی را در مورد تحریم‌های تازه علیه روسیه به علت آنچه مداخله مسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده عنوان شده، منتشر کند. کرملین این اتهام را رد کرده است.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (جمعه) اعلام کرده که تحریم‌های اعمال شده علیه ۲۱ تبعه و ۹ شرکت روسی ارتباطی به گزارشی که در روزهای آتی منتشر خواهد شد، ندارد.

 

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: اقدام امروز بخشی از تعهد متداوم وزارت خزانه‌داری در راستای اعمال فشارهای تحریمی علیه روسیه است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام تأکیدی است بر مخالفت دولت آمریکا با تصرف کریمه توسط روسیه. واشنگتن تأکید کرده است که این اقدام روسیه را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

یکی از افرادی که در فهرست جدید تحریم‌های آمریکا علیه روسیه نامش به چشم می‌خورد، آندری چرزوف، معاون وزیر انرژی روسیه است که پیش از این توسط اتحادیه اروپا نیز تحریم شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------