دور بعدی مذاکرات سه جانبه روسیه، ایران و ترکیه در آستانه برگزار می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد روسیه، ایران و ترکیه دور بعدی گفت‌وگوهای سیاسی سطح بالا درباره سوریه را در شهر «استانه» قزاقستان برگزار خواهند کرد.

به گزارش فارس، «سرگئی ورشینین»، معاون وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد روسیه، ایران و ترکیه دور بعدی گفت‌وگوهای سیاسی سطح بالا درباره سوریه را در شهر «استانه» قزاقستان برگزار خواهند کرد. 

 

به نوشته خبرگزاری ایتارتاس روسیه، «ورشینین» گفت: «قصد داریم از رایزنی‌هایمان در این چارچوب برای هماهنگ کردن زمان‌بندی‌هایمان و بررسی اوضاع میدانی سوریه استفاده کرده و همکاری‌های موفقیت‌آمیزمان را در چهارچوب آستانه ادامه بدهیم و سازمان‌دهی‌های لازم را برای برگزاری دور بعدی گفت‌‌وگوهای سطح بالا در آستانه انجام دهیم.»

 

 دهمین دور نشست بین‌المللی صلح سوریه مردادماه سال جاری ، با حضور هیات‌هایی از سوریه، روسیه، ترکیه و ایران و همچنین هیات مخالفان سوری و نمایندگان سازمان ملل متحد در شهر «سوچی» روسیه برگزار شد. 

 

در بیانیه پایانی نشست سوچی از شرکت کنندگان بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای کمک به مردم سوریه در بازگشت به زندگی طبیعی و آغاز مذاکرات بازگشت آوارگان وپناهندگان تأکید شده بود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------