آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ از امضای لایحه بودجه امتناع می کند /خطر تعطیلی در کمین دولت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی کاخ سفید تأیید کرد که رئیس جمهور آمریکا تاکنون از امضای لایحه بودجه ۲۰۱۹ به دلیل عدم تعیین بودجه برای احداث دیوار مرزی مکزیک، خودداری کرده است.

به گزارش مهر به نقل از راشا تودی، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید تأیید کرد که «دونالد ترامپ» از امضای لایحه ای خودداری کرده که مانع  از تعطیلی دولت این کشور می شود.

 

استدلال ترامپ برای عدم امضای این لایحه آن است که بودجه لازم برای احداث دیوار مرزی مکزیک در آن تعیین نشده است.

 

سندرز در ادامه گفت که ترامپ «بدون [برقراری] امنیت مرزی که شامل استقرار میله های پولادین یا ساخت یک دیوار می شود، اقدام دیگری انجام نخواهد داد».

 

این در حالی است که «پل رایان» سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که با مراجعت به کنگره، سعی کرده است تا به نسخه لایحه بودجه دولت در مجلس نمایندگان، بند «امنیت مرزها» را نیز بیافزاید.

 

اوایل روز پنج شنبه، رئیس جمهوری آمریکا در یک پیام توئیتری اعلام کرد که لایحه بودجه سال گذشته (۲۰۱۸) را به این امید که رهبران جمهوریخواه هزینه احداث این دیوار را تأمین کنند، امضاء کرده است؛ امیدی که به یأس بدل شد.

 

حال با شکست جمهوریخواهان در کسب اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در انتخابات میان دوره ای ماه نوامبر، دموکراتها که از سوم ژانویه سال آینده کنترل این مجلس را در دست خواهند گرفت، تصویب هرگونه بودجه برای ساخت دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک را آشکارا رد کرده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------