نسخه پیچی «دبکا» برای ترامپ/ اولین اقدام نظامی آمریکا علیه ایران!



اخبار سیاسی,اخبار امروز,دونالد ترامپ

«دبکا فایل» در مطلبی مدعی شد که احتمالا اولین اقدام نظامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور بعدی آمریکا در خاورمیانه علیه ایران خواهد بود تا از این طریق بتواند وجهه تخریب شده آمریکا را ترمیم کند.

به گزارش مهر، سایت صهیونیستی دبکا فایل در مطلبی که بیشتر بوی نسخه پیچی می دهد، مدعی شد که احتمالا اولین اقدام نظامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور بعدی آمریکا در خاورمیانه علیه ایران خواهد بود.

 

در این مطلب با اشاره به اظهارات ترامپ در مبارزات انتخاباتی اش مبنی بر لغو توافق هسته ای با ایران و فاجعه بار خواندن برجام آمده است که وی بارها در اظهاراتش قول داده که در صورت لزوم جلوگیری از دستیابی آنچه که این رسانه آن را دستیابی ایران به سلاح هسته ای خوانده است از زور استفاده خواهد کرد. 

 

در این مطلب آمده است ایرانی ها مطمئن نیستند که ترامپ نخواهد به جهانیان و به ویژه ایرانی ها نشان دهد که در زمان ریاست جمهوری اش اجازه نخواهد داد تا ایرانی ها بار دیگر آمریکا را آشفته کنند.

 

در این گزارش به نقل از منابع ایرانی که نامی از آنها برده نشده آمده است ایرانی ها نگرانند تا رئیس جمهور بعدی آمریکا که در 20 جولای قدرت را در اختیار خواهد گرفت بخواهد با حملات هدفمند به تاسیسات هسته ای ایران وجهه آمریکا در خاورمیانه را بازسازی کند.

 

در ادامه این گزارش آمده است ترامپ و کنگره آمریکا که تحت کنترل جمهوری خواهان است قطعا نقض تعهدات از سوی ایران را تحمل نخواهند کرد، لذا احتمالا یکی از اهداف ترامپ راکتور آب سنگین اراک خواهد بود و هدف بعدی پایگاه موشک های بالستیک ایران!

 

لازم به ذکر است؛ تندروهای دست راستی رژیم صهیونیستی در صدد هستند تا با بسترسازی مناسب ـ همانند آنچه در ماجرای حمله به عراق و ماجرای سوریه رخ داد ـ از همین ابتدای کار، رفتار ترامپ را در حوزه سیاست خارجی مدیریت و بر اساس منویات خود جهت دهی کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------