آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

تاکید رئیس‌جمهور عراق بر گفتگوی ملی فراگیر برای حل مشکلات کشور



اخبار,اخبار امروز,رئیس‌جمهور عراق

رئیس‌جمهوری عراق و معاونش بر ضرورت توسل به گفت‌وگوی ملی و فراگیر برای حل مشکلات تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، فؤاد معصوم، رئیس جمهوری عراق و ایاد علاوی، معاون وی بر لزوم دوری گزیدن از آشوب و تنش‌ و همچنین اتهام زنی تاکید کردند.

 

دفتر رئیس جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: فؤاد معصوم امروز (پنجشنبه) در کاخ "السلام" در بغداد با ایاد علاوی دیدار کرد.

 

طبق این بیانیه، در جریان این دیدار دو طرف به بررسی همه جانبه شرایط موجود به ویژه روابط بحرانی و وخیم میان دولت فدرال و دولت اقلیم کردستان عراق پرداختند.

 

آنها بر ضرورت به کارگیری تمام تلاش‌ها برای بررسی بحران موجود از طریق گفت‌وگوی سازنده جهت دستیابی به راه حل و توافقات واقعی در چارچوب قانون اساسی عراق تاکید کردند.

 

در بیانیه مذکور همچنین آمده‌است: فؤاد معصوم و ایاد علاوی درباره تلاش برای فراهم سازی فضای مناسب با هدف انجام گفت‌وگوی سازنده میان طرفها و نیز گفت‌وگوی ملی فراگیر برای حل مشکلاتی که پیش روی اداره این کشور است و همچنین بستن مسیر در مقابل بحران‌هایی که روند اصلاح و تغییرات سیاسی را به تاخیر انداخته به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------