معاون اردوغان: چرا زنان می خندند



اخبار ,اخبار بین الملل ,لزوم نجابت در زنان و مردان ترکیه

 

اخبار بین الملل - معاون اردوغان: چرا زنان می خندند

وی در بخش دیگری گفت: آن دسته از دخترانمان که با نگاه ما صورتشان سرخ می شد و سرشان را به پایین می انداختند و به سوی دیگری نگاه می کردند کجا هستند؟

سخنان اخیر ˈبلند آرینچˈ معاون نخست وزیر ترکیه در مورد اینکه زنان می باید نجیب بوده و از خنده در ملاء عام خودداری کنند با انتقاد گسترده افکار عمومی ترکیه مواجه شده است.

آرینچ در سخنانی در روز عید فطر در مورد لزوم نجابت در زنان و مردان ترکیه گفت: مرد نباید زن باره باشد؛ مرد باید متعهد به زن خود باشد و فرزندان خود را دوست داشته باشد و زن نیز باید بداند چه چیزی حرام و چه چیزی حلال نیست و از خنده در ملاء عام پرهیز کند.

وی در بخش دیگری گفت: آن دسته از دخترانمان که با نگاه ما صورتشان سرخ می شد و سرشان را به پایین می انداختند و به سوی دیگری نگاه می کردند کجا هستند؟

در واکنش به سخنان آرینج، ˈاکمال الدین احسان اوغلوˈ نامزد ریاست جمهوری ترکیه گفت: ترکیه به خنده زنان احتیاج دارد و ترکیه در اصل، بیش از چیزی به خنده نیاز دارد.

سخنان آرینچ با واکنش گسترده در پایگاههای اجتماعی اینترنتی همانند فیس بوک و توییتر مواجه شده و استفاده کنندگان از این پایگاهها ارینچ را متهم به داشتن ذهنیت قرون وسطایی کرده و کمپین انتشار عکسهای بانوان به هنگام خنده راه انداخته اند.
اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------