ترامپ: اکنون با کیم جونگ اون رابطه‌ای عالی دارم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس‌جمهور آمریکا با تمجید از مواضع خود در قبال کره شمالی و گفت‌و‌گوها با این کشور، گفت که «اکنون رابطه‌ای خیلی عالی : اکنون با کیم جونگ اون رابطه‌ای عالی» با رهبر این کشور دارد.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه به وقت تهران در یک تجمع در شهر «گرانیت سیتی» درباره برخی مسائل داخلی و خارجی اظهارنظر کرد.

 

دونالد ترامپ با تعریف و تمجید از «فولاد ساخت آمریکا» سخنرانی خود را شروع کرد و گفت: می‌دانیم که فولاد آمریکایی بهترین فولاد جهان است. فولاد ما برای کشورمان حیاتی است و اگر شما فولاد نداشته باشی، اصلا کشوری هم نخواهی داشت».

 

وی در تمجید از مواضع خود و دولتش در زمینه اعمال جنگ تعرفه‌ای و تاکید بر لزوم لحاظ کردن منافع آمریکا گفت که «روزهای غارت و از بین بردن مشاغل و ثروت آمریکایی دیگر تمام شده است».

 

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه این سخنرانی درباره مسائل خارجی هم اظهارنظر کرد.

 

او درباره کره شمالی این سخنان را گفت: «چه کسی می‌داند که در نهایت (مذاکرات با کره شمالی) چه خواهد شد؟ ما یک رابطه واقعا خوبی با کره شمالی ایجاد کرده‌ایم. من اکنون رابطه‌ای عالی با رئیس کیم(جونگ اون) دارم».

 

اظهارات ترامپ درباره کره شمالی در حالی مطرح شده که اظهارنظرها و گمانه‌زنی‌ها درباره نتیجه و دستاورد دیدار 22 خرداد او با «کیم جونگ اون» در سنگاپور همچنان ادامه دارد و برخی مقام‌های کنگره و همچنین تحلیلگران آمریکایی گفته‌اند که به رغم ادعاهای ترامپ، این نشست تا کنون به نتایج خوبی در زمینه «خلع سلاح اتمی کره جنوبی» منجر نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------