آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

آل سعود خزانه مالی خود را به روی جمهوری‌خواهان آمریکا باز می‌کند



اخبار,اخباربین الملل,روابط  آمریکا با  عربستان

نشریه المنار به نقل از منبع در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نوشت رژیم سعودی، خزانه مالی خود را برای حمایت از حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آتی باز خواهد کرد.

یک رسانه عربی از تصمیم رژیم آل سعود برای بازکردن خزانه مالی خود به روی جمهوری‌خواهان آمریکا با هدف پیروزی آن ها در انتخابات بر رقیب دموکراتشان پرده برداشت.

به گزارش تسنیم،‌ نشریه المنار به نقل از منبع در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نوشت رژیم سعودی، خزانه مالی خود را برای حمایت از حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آتی باز خواهد کرد.

این منبع که نامش فاش نشده است،‌ اعلام کرد رژیم آل سعود معتقد است که حزب دموکرات به ریاست باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به اندازه کافی از طرح های ریاض در کشورهای عربی حمایت نمی کند و با حمله اسرائیل به ایران با حمایت سعودی موافقت نمی کند، به همین سبب پادشاهی آل سعود به دنبال مجازات حزب دموکرات از طریق حمایت مالی گسترده از حزب جمهوری خواه رقیب این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکاست.

 اخبار بین الملل  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------