آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نماینده حزب الله به منتقدان: چرا سخنگوی داعش شده‌اید ؟!



اخبار,اخباربین الملل,نواف الموسوی

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، منتقدان مقاومت را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد و گفت: اگر مقاومت نبود داعش یا جبهه النصره وارد لبنان شده و زنانتان ناچار می شدند نقاب بزنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "نواف الموسوی" گفت: منتقدانِ مقاومتِ ما در برابر تکفیری ها، در ضمیر نهانِ خود به خوبی می دانند که اگر ما در برابر تکفیری ها دفاع نمی کردیم و آن ها موفق به ورود به لبنان می شدند، دیگر لبنان جای ماندن برای منتقدان نبود و آن ها و رسانه ها و شخصیت های سیاسیشان یا به زندان می افتادند یا مجبور به فرار از کشور می شدند.

وی افزود: بهترین گواهِ ارزش مبارزات مقاومت آن است که جبهه النصره و داعش، توانستند برخی از شهرهای سوریه را اشغال کنند، اما "ائتلاف سوری" که آن را "مخالفانِ میانه روی سوری" می خوانند، حتی نتوانست یک روستا از این مناطق را آزاد کند و کسانی که آن ها را انقلابیون سوری می نامند، حتی جرأت نکردند وارد رقه، ادلب یا جسر الشغور شوند.

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان تأکید کرد: در حالی که ما در حال دفاع از میهنمان در برابر تکفیری ها هستیم، جریان سیاسی رقیبمان ما را آماج هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای خود قرار داده اند. اگر فرض کنیم که این تکفیری ها بتوانند وارد مناطقی شوند که رقبای ما در آن ها هستند، هیچ یک از رقبا در آن منطقه نخواهند ماند.

وی افزود: به کسانی که علیه ما هجمه های تبلیغاتی دایر کرده اند و عملیات مقاومت در القلمون را زیر سئوال برده اند، اعلام می کنیم که همین آزادی بیان را هم مدیون جانفشانی مبارزان و شهدای مقاومت هستید و اگر ما نتوانسته بودیم حملات تکفیری ها را خنثی کنیم، هیچ یک از شما در لبنان نبودید و اگر جبهه النصره و داعش وارد لبنان می شدند، دیگر نه شما بجا می ماندید نه رسانه هایتان.

الموسوی جریان منتقد مقاومت را جریانی فاقد عملگرایی ارزیابی کرد و گفت: بیش از یک سال است که سه مرد و سه زن مخالف سوری در دوما نزد زهران علوش گروگان هستند؛ اما شما در تمام این مدت نتوانسته اید هیچ یک از آن ها را آزاد کنید.

وی تاکید کرد: ما به وظیفۀ خودمان عمل کردیم و از همه لبنان با تمام طایفه ها و جریان هایش دفاع کردیم، بنابراین منتقدانِ مقاومت، بودن در لبنان و اجازه انتقاد را مدیون مقاومت هستند. اگر مقاومت نبود، داعش و النصره وارد لبنان می شدند و شما مجبور بودید ریش هایتان را بلند کنید و زنانتان ناچار می شدند نقاب بزنند و دیگر هیچ زنی نمی توانست در تلویزیون جلوی دوربین برود.

نواف الموسوی در پایان با تاکید بر این که بر اساس توافق موجود میان دو جریان رقیب در لبنان، مبارزه با تروریسم در اولویت است، گفت: چرا رسانه های شما اعم از مسئولان و برنامه های اخباری و رسانه ای به ارتشی در اختیار گروه های تروریستی اعم از جبهه النصره و داعش تبدیل شده اند؟ مگر اولویت بخشیدن به مبارزه با تروریسم، در دستور کار توافق دوجانبه نبود؟ چرا به سخنگوی رسانه ای گروه های تروریستی تبدیل شده اید؟


  اخبار  بین الملل  -  سایت  العالم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------