آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

مقام ارشد سابق قضایی آمریکا رفتار دونالد ترامپ رابرای این کشور هشدارآمیز خواند



   اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,سالی ییتس

'سالی ییتس' (Sally Yates) کفیل سابق دادستانی کل آمریکا طی اظهارتی رفتار دولت دونالد ترامپ و شخص رئیس جمهوری آمریکا را برای مردم این کشور هشدار آمیز خواند.

 به گزارش ایرنا، تارنمای خبری آمریکایی 'هیل' (TheHill) با انتشار این خبر نوشت: سالی ییتس کفیل سابق دادستانی کل آمریکا روز گذشته دولت دونالد ترامپ را به دلیل نادیده انگاشتن رفتارهای عرف دیپلماتیک به شدت مورد انتقاد قرار داد.

 

هیل در ادامه نوشت: سالی ییتس رفتار دونالد ترامپ را عمیق تر از آنچه که مرتکب خطا و جرمی برای استیضاح شدن قرار گیرد، دانست.

 

بنابراین گزارش، وی که در سمیناری تحت عنوان 'اسپن ایدیاز' (Aspen Ideas - AIF) در 'کلرادو' آمریکا شرکت کرده بود دراین باره گفت: قطعا ما نباید منتظر وقوع اعمالی که برای رئیس جمهوری جرم محسوب می شوند باشیم، اینها رفتارهای عرفی نیست که ما باید توقع دیدنشان را از شخص رئیس جمهوری و یا دولت وی داشته باشیم.

 

کفیل سابق دادستان کل آمریکا افزود: در واقع انجام چنین رفتارهایی باید برای ما بعنوان یک کشور، هشدار دهنده قلمداد شوند هرچند این موارد در اندازه ای نباشند که شخص رئیس جمهور را بتوان بر اساس آن مورد استیضاح و یا تحت تعقیب قانونی قرار داد.

 

هیل نوشت، ییتس در خصوص تحقیقاتی که پیرامون ارتباط داشتن مجموعه ترامپ با طرف روسها انجام گرفت که دراین میان باعث برخی اقدامات جنجال برانگیز همچون اخراج 'جیمز کومی' رئیس سابق اف.بی.آی و اکنون متوجه 'رابرت مولر' بازرس ویژه این تحقیقات شده است، ابراز نگرانی کرد.

 

تارنمای خبری هیل درادامه افزود: مولر طی هفته های اخیر از سوی متحدان ترامپ با اتهام سیاسی کاری در زمینه تحقیقات روسیه مواجه است.

 

هیل نوشت: ییتس در پی اعلام اینکه وزارت دادگستری از نخستین فرمان اجرایی ممنوعیت مهاجرتی دونالد ترامپ که به موجب آن مانع سفر اتباع عمدتا هفت کشور مسلمان جهان به مدت 90 روز به آمریکا می شد، دفاع نخواهد کرد از این سمت برکنار شد.

 

به گزارش ایرنا، سالی ییتس تنها به مدت 10 روز عهده دار کفیل دادستان کل آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بین بیستم تا سی ام ژانویه 2017 میلادی بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------