ترامپ: من رونق اقتصادی ایجاد کردم/ من بیشتر از هر رئیس جمهوری کار کردم / انتقاد شدید از رسانه ها



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا عصر یکشنبه (به وقت محلی) با انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای از عملکرد دولتش، در صفحه توئیتری خود نوشت: من رونق اقتصادی ایجاد کردم و در مدت 10ماه احتمالا بیش از هر رئیس جمهوری (در این مدت) کار کرده‌ام.

به گزارش ایرنا، ترامپ ادامه داد: با این حال تنها چیزی که می‌شنوید «روسیه روسیه» گفتن دمکرات‌های ریاکار است که از آن بهانه‌ای برای توجیه شکست خود در انتخابات ساخته‌اند.

 

رئیس جمهوری آمریکا که هیچ گاه با رسانه ها سر سازگاری نداشته است، از همان ابتدا به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط مستقیم با طرفدارانش روی آورد.

 

وی در ماه های گذشته بارها از عبارت «اخبار جعلی» در توصیف گزارش رسانه‌های آمریکا از پشت پرده وقایع کاخ سفید استفاده کرده است.

 

ترامپ اخیرا علیه رسانه‌هایی که فعالیت‌های دولت را در احیای مناطق توفان‌زده ناکافی دانسته بودند، موضع گرفته و همچنین شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» را به سبب انتشار گزارشی درباره استعفای پنهانی «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا مورد مواخذه قرار داده بود.

 

از دیگر مواردی که رئیس جمهوری آمریکا در مورد آن‌ها از عبارت «جعلی» استفاده کرده، تحقیقات جاری در خصوص پرونده اتهام ارتباط نزدیکان وی با دولت روسیه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است؛ تحقیقاتی که ترامپ هدف از آن را فشار به دولتش می‌داند.

 

وی چندی پیش در اعتراض به گزارش‌های شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان برضد او و سیاست‌هایش، ویدئوی طنزی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که او را در حال ضربه فنی کردن فردی با لوگوی این شبکه نشان می‌داد، اقدامی که از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و اصحاب رسانه، غیرحرفه‌ای و دور از شان یک مقام عالی‌رتبه سیاسی ارزیابی شد. ترامپ در روزهای گذشته هم به انتقاد از این شبکه خبری پرداخت.

 

دامنه اختلافات وی با رسانه ها به جایی رسیده است که او امسال از حضور در ضیافت شام با خبرنگاران که هر ساله به میزبانی کاخ سفید برگزار می شود، خودداری کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------